Bodhi
|
Fer en Arno, hoe laat op het strand?
|
|
|
JorritPi
|
Nog mensen uit omgeving Rotterdam/Den Haag komen en mij een lift kunnen geven? (cry_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
|
KiteDemon
|
Ik ga ook zo rijden. Zal 10:30 of 11 worden.
|
|
|
Bodhi
|
Keej, even douchen, eten en dan ga ik ook rijden
|
|
|
slufterhufters.com
|
Kijk je uit onderweg met die extreem zware windstoten, tis haast onverantwoord om te rijden in deze omstandigheden..
Dadelijk lekker kiten heeeeerlijk, kan ik eindelijk de high end van mijn 12m testen..
|
|
|
JorritPi
|
De wind neemt geleidelijk al iets af.
|
|
|
Kiteko
|
Have fun boyzzzzzzzz!
|
|
|
Traxas
|
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ap.. Kom er ook zo aan.
|
|
|
Vlaardingen
|
Hey Jorrit, bel je zodra ik in de buurt van Rotterdam ben.
|
|
|
Traxas
|
Het was weer heeeeeeeeeerlijk.. ben wel helemaal Kapot letterlijk en figuurlijk.. Heel mijn voet wordt langzaam blauw.. En ik heb water in mijn kont.. Overmorgen maar weer proberen
|
|
|
dimitri
Gast
|
Het water spuit je darmen uit he Alex!!!
|
|
|
KiteDemon
|
Wat een über dagje zeg Kom aan op da Sluf en de zon schijnt gewoon!! Hele dag een strakke NW rond de 30 knopen en zon lekker met zijn 7enen heel da Sluf voor ons alleen. Volgens mij hebben we nog wel leuke footage met al die kiteloops en crashes. Swalex, dat was de klapper van de dag.......gelukkig is je board nog heel en alleen je voet aan snot..... Volgende keer je kite wat harder doortrekken. Morgen maar weer.
|
|
|
Pieter
|
Inderdaad..............wat een dag............zon veel wind.............en er is heel hoog gevlogen vandaag.............nog maar niet over de loops gesproken, ..............en inderdaad ook aardig wat crashes...........maarja vallen en op staan.
Morgen weer en donderdag en vrijdag..............
|
|
|
Traxas
|
Kon wel harder trekken Fer, maar had niet verwacht dat die kite zo'n grote loop maakte!! Maar ik kan nog gewoon lopen, en donderdag kan ik gewoon weer varen.
|
|
|
Jeks one
|
ik ben er morgen rond 1700 uur
|
|
|
Bodhi
|
Kon wel harder trekken Fer, maar had niet verwacht dat die kite zo'n grote loop maakte!! Maar ik kan nog gewoon lopen, en donderdag kan ik gewoon weer varen.
Zag je loop terug op de camera van Arno. Jezus... had er eentje uit het gamma van de heer Ruben Lenten kunnen zijn! Succes met je enkel Alex! Voor de rest was het inderdaad wel een dagje waarvan je zegt " Nou.... dat was me er eentje..." Tot snel u allen!
|
|
|
Traxas
|
Komt goed wessel. Ben je er donderdag ook? Tegen een uurtje of 3 kan ik er wel zijn. ps heb je mijn vinnentje nog in je tas zitten?
Hej Arno.. Wil die kiteloop ook wel even zien op tape!
|
|
|
Bodhi
|
Je vinnetje! Helemaal vergeten! Die had ik bij Arno in z'n tas gestopt omdat die de enige was met een tas op de punt, die heeft m dus. Donderdag moet ik helaas werken tot en met zondag, misschien dat ik mezelf morgen even de ziektewet in kan kiten.. Spreek je snel dude!
|
|
|
Vlaardingen
|
ja ja was een lekkere dag, helaas was de wind weg toen ik op de Slufter aan kwam. Filmpje gezien, dat wordt een hele mooie! Vrijdag Fer!
|
|
|
Kiteko
|
Ook mijn timing was perfect... Net als de pizza achteraf :-)
|
|
|
Tanja_K
|
Was vanavond op IJmuiden, te horen van de verhalen hebben jullie indruk gemaakt afgelopen zaterdag!!!
IJmuiden was prima.... heb tot 22.00 me rot kunnen sinussen ;-) Laterzzzz
|
|
|
KiteDemon
|
Maar goed dat Vlaardingetje dus niet naar IJmuiden is doorgereden na zijn werk.
Vandaag maar ff herstellen van gister....ben aardig versleten, maar vandaag iets rustiger aan met de 14 en de zon op mijn schedel.
|
|
|