(R)Ikke
|
Valt ook op dat ik weinig over kiten praat. Dat komt omdat ik bang ben. EN, ondertussen zitten we op 121 doei
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Loekie poekie,
Maandag dinsdag rockanje???
Ik ook!!??
Ikke bij jou slapen? Lekker in de voortent in de Brrrrrrrrrrrrrrr kou
lepeltje, lepeltjer====
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Loekie poekie,
Maandag dinsdag rockanje???
Ik ook!!??
Ikke bij jou slapen? Lekker in de voortent in de Brrrrrrrrrrrrrrr kou
lepeltje, lepeltje??
|
|
|
(R)Ikke
|
LEPELTJE LEPELTJE Heerlijk na een dagje kite en een half flesje rosebier tegenelkaar aan liggen
|
|
|
Nielsfranken
|
Maandag nog mensen op kessenich? ZO windje!
|
|
|
Nielsfranken
|
Heb overigens een Gopro gekregen voor mijn verjaardag vorige week:P Ben eens benieuwd wat daar voor crashfilmpjes uitkomen:P
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Maandag nog mensen op kessenich? ZO windje!
maandag en dinsdag waarschijnlijk, hopelijk Rockanje .....
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
wacht maar af ......als over 50 jaar, .....als de zeespiegel 6m is gestegen .....en Sittard omgedoopt is naar Sittard aan Zee .....en wij dus nog maar 15 minuutjes hoeven te rijden naar onze homespot ....dan .....
|
|
|
Basjuh
|
omdat we meer lullen over kiten dan dat we op het water staan.... het beste sta je onderaan geloof ik
|
|
|
Wimt
|
@Limboblandit: was op ma en di dag op Borselle: mega vlagerig bij ZO. Was het wel goed op Rockanje?
|
|
|
Nielsfranken
|
Ik was nog even gestopt bij Kessenich, maar er was helemaal niemand:S Niet eens een windsurfert. Dus toen ben ik maar weer omgedraaid:P Vind het niet verantwoord om alleen het water op te gaan, als er iets zou gebeuren is er niemand die me ziet.
Het zag er anders wel lekker uit! Zoonetje erbij en het water was spiegelvlak, geen chop. Sideshore en redelijk stabiel windje. Wel niet heel hard...denk dat ik aan mijn 10m nét genoeg zou hebben gehad. Mja, helaas:P
|
|
|
Wimt
|
ben er morgen
|
|
|
Kitemen
|
ben er morgen
Om te zwemmen ofwat??
|
|
|
Wimt
|
Om er niet te zijn :-).
|
|
|
Ocean-Limbo
|
@Limboblandit: was op ma en di dag op Borselle: mega vlagerig bij ZO. Was het wel goed op Rockanje?
ik ben niet gegaan, teveel oost in de wind ...
|
|
|
|
sven8v
Geen avatar
|
@niels, volgende keer als er niemand is ff bellen, woon om de hoek. Kom ik ook wel ff kiten.
Greetz sven
|
|
|
BdB
|
Mannen, ben nieuw op het forum. Een beginnende kiter. Hebben jullie wel is wat gehoord over Xanten (duitsland) net over de grens. Zou voor mijn maar een half uurtje zijn. Iemand ervaringen? Thanks alvast
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Mannen, ben nieuw op het forum. Een beginnende kiter. Hebben jullie wel is wat gehoord over Xanten (duitsland) net over de grens. Zou voor mijn maar een half uurtje zijn. Iemand ervaringen? Thanks alvast
lijkt me niet al te groot, kleiner dan Kessie..... Het is natuurlijk een binnenwater, net als Kessie. Dus ..... weinig ruimte om op te laten en suuuuper vlagerig .... ritje naar zee heeft mijn voorkeur
|
|
|
Ocean-Limbo
|
gaat morgen iemand richting kust .........?
|
|
|
Nielsfranken
|
@niels, volgende keer als er niemand is ff bellen, woon om de hoek. Kom ik ook wel ff kiten.
Greetz sven
Heb je even een PM gestuurd voor het uitwisselen van nummers. Vandaag geen ritje kust voor mij. Moet werken:( Jammer, want het ziet er lekker uit! Komende week nog kustgangers?
|
|
|
sven8v
Geen avatar
|
iemand donderdag nog kiten, borssele misschien?? Of een andere kite spot met ZZO.
moet ik wel vandaag mijn nieuwe kite lijnen binnen hebben anders wordt er helemaal niets gekite.
groeten Sven
|
|
|
Ocean-Limbo
|
iemand donderdag nog kiten, borssele misschien?? Of een andere kite spot met ZZO.
moet ik wel vandaag mijn nieuwe kite lijnen binnen hebben anders wordt er helemaal niets gekite.
groeten Sven
moet werken .........veul plezeeeer.
|
|
|