BdB
|
Zondag playa
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Zondag playa
denk ut ook ........
|
|
|
|
Kitemen
|
Bedoel je met stemmen kudos geven?? Zo ja, dan heb ik dat gedaan!
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Bedoel je met stemmen kudos geven?? Zo ja, dan heb ik dat gedaan!
Yep, thanx Nu de rest nog !!!!
|
|
|
TimLimbo
|
Zaterdag kustgangers?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Zaterdag kustgangers?
zaterdagochtend bouw ik mijn zomerverblijf (sleurhut) op in Vrouwenpolder .... 's middags en de hele zondag sta ik aldaar op het water ..... en het weekend daarna ..... en het weekend daarna ..... en het weekend daarna ..... en het weekend daarna ..... en het weekend daarna ..... en het weekend daarna ..... en het weekend daarna ..... en het weekend daarna ..... en het weekend daarna ..... en het weekend daarna .....
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
s middags en de hele zondag sta ik aldaar op het water .....
Ik heb je hoog zitten Limbo, maar staan op het water ?? Ik heb wel eens verhalen gehoord over iemand die kon lopen over het water..... P.S. heb je al gestemd op me ?? Het zal wel een 1 april grap zijn, maar ik ga toch voor het hoogst haalbare
|
|
|
Ocean-Limbo
|
s middags en de hele zondag sta ik aldaar op het water .....
Ik heb je hoog zitten Limbo, maar staan op het water ?? Ik heb wel eens verhalen gehoord over iemand die kon lopen over het water..... P.S. heb je al gestemd op me ?? Het zal wel een 1 april grap zijn, maar ik ga toch voor het hoogst haalbare Als ik kitesurf, .... geeft mij dat een hemels gevoel ....... naar ik meen, moet die gozer uit Betlehem dat zo'n 2000 jaar geleden ook hebben gehad ...op het meer van Tiberias .... Vandaar dat ik op het water "sta" ...... ik wil graag op jou stemmen ... maar kan de button niet vinden ....
|
|
|
Ocean-Limbo
|
V-polder was vandaag toppie .... (bazuin_kitesmiley)Voor Basjuh en Witte was het de seizoensopening. rond 13.00 uur was het nog een aan-uit wind en daarna kwamen de beloofde 17 knopies ... maar dit waren er echt meer dan 17, want die twee Torchjochies moesten hun 12 m omwisselen voor een kleinere (10m?) .... en ik stond stevig gepowerd met mijn 10 meter Dos Heerlik zonnetje, straffe wind .... laat het paasweeekend maar komen ...
|
|
|
Basjuh
|
9 meter jonguh
|
|
|
TimLimbo
|
Zaterdag met 10 meter gevaren in Oostvoorne, lekker knallen en zweven Het water is wel nog altijd verdomt koud!
|
|
|
|
TimLimbo
|
Zaterdag ziet er ook weer positief uit, laten wij hopen het blijft zo.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Heeee Rik, ik heb wel niet op jou gestemd .....ik kon de juiste link/button niet vinden ........ maar wel van harte gefeliciteerd ...... hij ziet er ook geweldig uit .......
|
|
|
TimLimbo
|
wind is weer aardig afgezwakt...iemand naar de kust morgen?
|
|
|
TimLimbo
|
Wat was zaterdag een k**dag! Wazige wind, dan veel dan niets dan iets...pfff...
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Wat was zaterdag een k**dag! Wazige wind, dan veel dan niets dan iets...pfff...
zondag was toppie ....... op Neeltje J. Om 12.00 begonnen met een goed gepowerde 9m ... maar na anderhalf uur moeten overstappen op een heeeerlik gepowerde 7m ..... Ondanks de stevige wind was Neeltje deze keer zo vlak als een biljartlaken ....... (huh?) dus heb ik wel honderdduizend sprongen gemaakt ... en nu heb ik spierpijn ... komend weekend ziet geod uit voor V-polder ..... noordenwind.... dus secretspot.....
|
|
|
TimLimbo
|
komend weekend ziet geod uit voor V-polder ..... noordenwind.... dus secretspot..... Lips Sealed
>> Leg uit :-)
|
|
|
Ocean-Limbo
|
komend weekend ziet geod uit voor V-polder ..... noordenwind.... dus secretspot..... Lips Sealed
>> Leg uit :-)
zaterdagmiddag wordt het opwarmertje ........ zondag wordt ragguh, beuluh en beukuh ....... vette noordwind, hoog water en cleane waves ...op le spot secret ..... als we elkaar ontmoeten ...... wijs ik je de weg ......
|
|
|
TimLimbo
|
Wat heb je voor kite / kleur? En/of wat voor auto?
|
|
|
Basjuh
|
Probeer erbij te zijn.......
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Wat heb je voor kite / kleur? En/of wat voor auto?
allemaal bandits Dos, wit/bruin. ik draag een groen lycraatje over mijn wetsuit of een ocean rodeo drysuit met een opvallende kraag en ik heb een zwarte Honda civic maar je kunt ook op zoek gaan naar ongeveer de oudste kiter van het strand...........dat ben ik
|
|
|
Basjuh
|
hej ouwe ik niet op limbobanditer.......................... ........ dat ding is om mee te bellen du wiekser
|
|
|