Ocean-Limbo
|
zijn er Limbo's die morgen, ...... op en neer .... naar Vpolder willen gaan .....??
|
|
|
Basjuh
|
Ik misschien......
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik misschien......
ik vertrek pas om een uur of 10 ....... eerst boodschappen doen ... en na 12 uur is de regen verdwenen ....en komt de echte wind .......
|
|
|
Basjuh
|
Neem op du wiekser.....bel me maar morgenvroeg of dalijk.....
|
|
|
TimLimbo
|
Ik zeg volgende week gewoon even een weekje naar Egypte :-)
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Een weekje is wel erg kort hoor, Reken erop dat je minimaal 3 dagen in bed ligt en op de pot zit van de racekak...... En dan nog maar hopen dat het de andere 4 dagen waait
|
|
|
TimLimbo
|
haha, ik ben vaker in Egypte geweest, en die pot heb ik toen maar 1x gezien (de eerste keer). En ja, als er geen wind is, moet het bier maar lekker koud zijn
|
|
|
Ocean-Limbo
|
TimLimbo, veel plezier in Egypte ... neem toch maar een buisje Norit mee ..... Morgen nog kustgangers vanuit Limbabwe .....? Ik zit momenteel gewoon thuis ...... weer in Zeeland was bagger ...
|
|
|
Kitemen
|
Ik zou morgen wel kunnen. Maar moeten wel zekerheid hebben dat het goed gaat waaien... Ik hoorde dat vorige week ook niet echt goed was. En nu is ie weer noord oost.. Ik zie wel dat de wind in de middag flink aantrekt. (zeggen ze)
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik zou morgen wel kunnen. Maar moeten wel zekerheid hebben dat het goed gaat waaien... Ik hoorde dat vorige week ook niet echt goed was. En nu is ie weer noord oost.. Ik zie wel dat de wind in de middag flink aantrekt. (zeggen ze)
je hebt gelijk .....vorige week hebben we niet gekregen wat ze beloofd hebben .... bij onzekerheid sla ik (maar weer) eens een weekend over .....
|
|
|
TimLimbo
|
Egypte was ook geen wind, alleen de laatste dag in de ochtend een beetje. Hopelijk aankomend weekend wind in NL!!!!
|
|
|
TimLimbo
|
Dit weekend zit er dus zaad uit!!!!!!!!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Egypte was ook geen wind, alleen de laatste dag in de ochtend een beetje. Hopelijk aankomend weekend wind in NL!!!!
Nou Tim, ...... het lange hemelvaartsweekend was hier ook niet denderend ...ofschoon zondag, geheel onverwachts toch nog een presentje in petto had. Ik had de auto 's morgens al ingepakt toen ik een lichte bries door de bomen hoorde blazen.... vlug naar het strand gefietst .... en ja hoor .... de locals stonden al op het water .... vlug terug gefietst... wetsuitje aan ... en hup, op het fietsje weer door de duinen ... daarna een heerlijke sessie gehad met mijn 12 mter. Luc uit Schinnen stond ook op het water ....die weet nu dus ook de secret spot .... dit weekend ziet er zeer veel belovend uit ... vrijdagmiddag direct in het autootje zodat ik nog een avondsessie meepik .....daarna (hopelijk) 3 dagen oostenwindpret met lekker zonnetje... misschien zien we elkaar nog .....ik heb een groen truitje en natuurlijk Bandits ...
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
... vrijdagmiddag direct in het autootje zodat ik nog een avondsessie meepik .....
Heb je niet gezien Limbo.......
|
|
|
TimLimbo
|
Stond toch ook geen wind ben ik maar gaan jetskien in Eindhoven, maar als je doet kitesurfen, is dat ook niet echt 'je van et het'. gaat wel snel, maar ik vind het helemaal niks.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
... vrijdagmiddag direct in het autootje zodat ik nog een avondsessie meepik .....
Heb je niet gezien Limbo....... groen lycraatje, Banditdosje, Ocean Rodeo Mako, ..... valt niet te missen ....
|
|
|
Ocean-Limbo
|
BTW, ........afgelopen vrijdag en zaterdag waren weer eens heeeeeeeeeeeerlik ......
|
|
|
TimLimbo
|
stond er wel iets van wind dan? of weeg je 50 kilo
|
|
|
Ocean-Limbo
|
stond er wel iets van wind dan? of weeg je 50 kilo vrijdag stond er een heerlijk windje ...... voor een goed gepowerde 10 m ..... zaterdag, een heerlijk windje voor een goed gepowerde 12 m ........ dit natuurlijk in combinatie met het juiste materiaal .... de juiste skills .... ....en een goed afgetrained lichaam .....
|
|
|
|
|
Basjuh
|
wind!!!!!!! vanavond Neeltje de Schans, morgen Dam/Nieuwdorp/ eindbestemming Rock...... ofzo... Gaan twee mooie dagen worden....
|
|
|
|
Basjuh
|
hoe laat vertrek je ?
|
|
|