TimLimbo
|
iemand knalle morgen???!!!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
iemand knalle morgen???!!!
ik ben morguh rond 12.30 op Neeltje. Zondag ochtend/middag ook.
|
|
|
schinnen
|
woensdag naar brouwersdam als het weer goed blijft.
|
|
|
schinnen
|
Morgen iemand naar zee ???
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ja, ik ....... Neeltje Jans of V-Polder
|
|
|
schinnen
|
ja, ik ....... Neeltje Jans of V-Polder Ga je op en neer van uit limburg, of blijf je daar? kunnen anders samen gaan.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ja, ik ....... Neeltje Jans of V-Polder Ga je op en neer van uit limburg, of blijf je daar? kunnen anders samen gaan. ik blijf een nachtje ........
|
|
|
schinnen
|
ja, ik ....... Neeltje Jans of V-Polder Ga je op en neer van uit limburg, of blijf je daar? kunnen anders samen gaan. ik blijf een nachtje ........ Vertrek ca. 9:00 laat je iets weten waar je bent morgen?? Kom ik daar ook naar toe.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ja, ik ....... Neeltje Jans of V-Polder Ga je op en neer van uit limburg, of blijf je daar? kunnen anders samen gaan. ik blijf een nachtje ........ Vertrek ca. 9:00 laat je iets weten waar je bent morgen?? Kom ik daar ook naar toe. Neeltje J
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Werken......... jammer ..... want Schinnen en ik hebben een super dag gehad ...... mooi zonnetje ... strakke wind voor de 9m ..... vlak water...... en een beperkt aantal kiters .... ..... nou, en dan is Neeltje J. echt super
|
|
|
Ocean-Limbo
|
nog Limbo's morgen en/of donderdag naar de kust?
|
|
|
schinnen
|
Ga je op en neer, of blijf je daar ?
|
|
|
trebo91
|
Zijn er nog mensen van limburg die plannen om zondag naar mirns te gaan "als" het waait
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Zijn er nog mensen van limburg die plannen om zondag naar mirns te gaan "als" het waait
Vanuit Limburg, ff naar Mirns ?? Ben er 1 keer geweest, waren nog meer Duitsers dan op de Bdam..........
|
|
|
trebo91
|
ja ik neem daar lessen bij antixsports en vind het wel leuk daar.
|
|
|
timmethie
Geen avatar
|
Hey, ik ben aan het kijken om te kitesurfen. Alleen omdat ik in limburg woon zijn er niet veel scholen te vinden die in de buurt zijn.. Nu is kessenich wel een optie maar ik las dat het daar niet goed is voor beginners en er is daar geen les tekrijgen. Weet iemand een plaats in limburg in de buurt van sittard waar je les kunt krijgen?
|
|
|
trebo91
|
Hey, ik ben aan het kijken om te kitesurfen. Alleen omdat ik in limburg woon zijn er niet veel scholen te vinden die in de buurt zijn.. Nu is kessenich wel een optie maar ik las dat het daar niet goed is voor beginners en er is daar geen les tekrijgen. Weet iemand een plaats in limburg in de buurt van sittard waar je les kunt krijgen?
kessenich/ maaseik is inderdaad niet ideaal voor als beginner te gaan oefenen, spreek uit eigen ervaring ben ook beginner en super moeilijk met zachte wind en nu en dan harde vlagen + het feit dat het daar heel snel diep word. Maar om ergens in de buurt lessen te vinden weet ik niet. Ik ga naar het ijzelmeer,
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ga je op en neer, of blijf je daar ? ik blijf een nacht daar ........ je kunt in de voortent slapen.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Fontys's ........
|
|
|
Basjuh
|
ben hard aan het nadenken om morgen na het werk naar zee te rijden. lijkt te goed te worden om te mogen missen...... fuck
|
|
|
TimLimbo
|
weekend is klote wind!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Ocean-Limbo
|
weekend is klote wind!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
nou maar woensdag en gister was suuuuuuuuuper ....... ik heb nu overal spierpijn en ga 2 weekjes kamperen ...... daarna nog anderhalve week in Vrouwenpolder ...... en dan is ernatuurlijk weer volop woei ... kwestie van plannen
|
|
|
TimLimbo
|
Hebben jullie geen facebook?
|
|
|