TimLimbo
|
geen mail gezien
|
|
|
matje75
Geen avatar
Logs: 0 | 35 uur
|
hoi hoi, ik zal mezelf eerst even voorstellen (kijk/lees al een tijdje mee) ben een beginnende kiter uit Tegelen, les gehad, maar te weinig oefening. (Weinig oefenlocaties in de buurt) En een veel te drukke baan. Maar gelukkig (goede) schoonouders met een stacaravan op wandel afstand van Mirns. Wie gaat er vanaf volgende week die kant op? (zit er dan twee weken)
groeten Mathieu
|
|
|
TimLimbo
|
hoi hoi, ik zal mezelf eerst even voorstellen (kijk/lees al een tijdje mee) ben een beginnende kiter uit Tegelen, les gehad, maar te weinig oefening. (Weinig oefenlocaties in de buurt) En een veel te drukke baan. Maar gelukkig (goede) schoonouders met een stacaravan op wandel afstand van Mirns. Wie gaat er vanaf volgende week die kant op? (zit er dan twee weken)
groeten Mathieu
welkom! ik ga meestal naar het strand als er wind staat - beetje lastig in te schatten voor over twee weken
|
|
|
trebo91
|
als er wind staat zal je er mij ook terug vinden in het weekend maar de voorspellingen zijn niet echt goed...
|
|
|
schinnen
|
geen mail gezien Heb mail opnieuw gestuurd.
|
|
|
TimLimbo
|
heb je toegevoegd ^^ nog andere mensjes op Facebook?
|
|
|
trebo91
|
wie zit er niet op fb lol
|
|
|
BdB
|
nog mensen morgen richting de kust maybee carpool?
omgeving nijmegen
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
nog mensen morgen richting de kust maybee carpool?
omgeving nijmegen
Leuk dat je dit topic weer wat leven in wil blazen, vind het erg rustig hier de laatste tijd. Btw, ik ben op veel manieren naar zee gereden vanuit Limburg, maar nog nooit via Nijmegen......
|
|
|
TimLimbo
|
Ik rijd morgen naar Oostvoorne, maar zeer zeker niet via Nijmegen :-S
Ben we wel aan het bedenken of morgen nu eindelijk eens alleen met zwembroek kan gaan...
|
|
|
BdB
|
dacht misschien onderweg afspreken
|
|
|
TimLimbo
|
Ga je naar Oostvoorne? Anders kunnen we elkaar daar zien?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
dit weekend lijkt weer eens een dubbelslag te worden ...... kustgangers... zaterdag en zondag?
|
|
|
BdB
|
Morgen oostvoorne, vaar met gaastra waarschijnlijk zwart roze
|
|
|
TimLimbo
|
Naish Park groene 10M - heerlijke wind zo te zien vandaag en het weekend!
|
|
|
Kitemen
|
Verdikkie ik kan het weekend niet!
|
|
|
schinnen
|
maandag, dinsdag vrij maar is wind niks meer.
|
|
|
Flyhigh87
|
Hallo Beste Kiters,
Ik ben nieuw hier op dit topic. Ik ben opzoek naar Kiters uit limburg die nu en dan wel eens samen willen rijden naar de Brouwersdam of een andere mooie plek daar in de buurt. Ik heb een verblijf adres in Renesse met voldoende slaapplaatsen en lage kosten voor diegene die mee willen en blijven overnachten. Zelf woon ik in Landgraaf.
Ik hoop hier een paar gezellige gasten te vinden. M'n vriendin gaat soms mee maar niet heel vaak.
Lijkt me leuk om me aan te sluiten bij een groep.
Grtz..
|
|
|
Basjuh
|
laten we beginnen met het beoordelen van de foto's van je vriendin......
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hallo Beste Kiters,
Ik ben nieuw hier op dit topic. Ik ben opzoek naar Kiters uit limburg die nu en dan wel eens samen willen rijden naar de Brouwersdam of een andere mooie plek daar in de buurt. Ik heb een verblijf adres in Renesse met voldoende slaapplaatsen en lage kosten voor diegene die mee willen en blijven overnachten. Zelf woon ik in Landgraaf.
Ik hoop hier een paar gezellige gasten te vinden. M'n vriendin gaat soms mee maar niet heel vaak.
Lijkt me leuk om me aan te sluiten bij een groep.
Grtz..
Ben je morgen op Bdam?
|
|
|
Bartess
Geen avatar
|
Ik rijd vanuit Helden-Panningen met grote regelmaat naar Brouwersdam en Strand Horst! En diverse andere spots... Kom er weinig Limburgers tegen... Nog iemand uit de buurt?
|
|
|
matje75
Geen avatar
Logs: 0 | 35 uur
|
ben nog nooit daar geweest, ga meestal naar mirns (daar heb ik slaapplek). Maar kom zelf uit Tegelen, lijkt me wel leuk om eens mee te gaan.
mvg Mathieu
|
|
|
trebo91
|
Ik rijd vanuit Helden-Panningen met grote regelmaat naar Brouwersdam en Strand Horst! En diverse andere spots... Kom er weinig Limburgers tegen... Nog iemand uit de buurt?
ben 1x op Bdam geweest maar alleen om eens naar de spot te kijken. Misschein in een van mijn volgende kite sessie's ooknaar daar gaan. Maaar ik heb gehoord dat het erg druk is daar.
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Hallo Beste Kiters,
Ik ben nieuw hier op dit topic.
Ik kan mij iets herinneren eerder op dit topic, Vaar jij niet met Slingshot ??
|
|
|