peter.
|
echt super ontwerpen man!! hoop dat je wint!!
|
|
|
Borec
Geen avatar
|
Hele mooie ontwerpen. Vooral de Magico Indiano kan volgens mij zo in productie. Heel erg gaaf.
|
|
|
Hessel
|
Erg vette designs
Ps. heb jij ook dat design gemaakt voor het skateboard van DC boards?
|
|
|
Geronimo79
|
Damn.... ik geef op.... jij wint.... (niet dat ik mee deed...)
|
|
|
LOEN
|
Bedankt Erg vette designs
Ps. heb jij ook dat design gemaakt voor het skateboard van DC boards?
Ja dat klopt ja (grinnik_kitesmiley) tof dat je het herkend! Is de reden dat ik meedoe aan contest. Zo probeer ik een beetje aan de weg te timmeren met mijn stijltje... Een mooi ontwerp maken kunnen een hoop mensen, maar ik wil mijn eigen herkenbare stijl laten zien, zodat het ook herkend word
|
|
|
xxedguyxx
|
yeezz hoe maken jullie toch toch altijd die graphics...echt super gaaf!
|
|
|
chicaro
|
coole graphics zeg! Zal ff stemmen op je.
Wordt eens tijd dat er meer aandacht aan de graphics en het design van kiteboards wordt nagedacht... zijn vaak saai... iig als je het vergelijkt met die van snow- of skateboards
Leuk initiatief ook, zo'n wedstrijd!
|
|
|
Gpostema
|
Dude dat ziet er echt rete strak uit Vind al die designs van jou het meeste in het kiteboard sfeertje passen, want er zitten designs bij van andere die echt te simpel en te lelijk zijn en niks met kitesurfen te maken hebben of er niet echt bij passen. Denk dat je een goede kans maakt als ik die van jou met de rest vergelijk (grinnik_kitesmiley) Gr. Gerben
|
|
|
Gj
|
Graf, zijn zeer strak. zon printje zou ik ook wel onder men boardje willen
|
|
|
#RemcO#
|
hee die magico indiano is echt super vet!!, mag ik vragen welk programma je gebruikt hebt... en hoe je van die houd nerven maakt>? echt heeel erg gaaf!!(Y)
|
|
|
Cozmo
|
Heb ook even op al je designs gestemd. Zien er vet uit!
|
|
|
|
LOEN
|
Heyz... @ Gerben: ik ben geloof ik een van de weinigen die kitesurft bij dat deviant art, er werd zelfs gevraagd wat een kiteboard is ... veel hebben gewoon een leuk werkje op een board geplakt verder niet echt tbv kitesurfboard, ook geek rekening met footpads enz. @ Remco: ik had je al ge PMt En de rest bedankt! Leuk om te horen (grinnik_kitesmiley) Die 184 doet aardig mee, maak een kans iig...ben benieuwd! Groeten
|
|
|
Morres
|
done m8
|
|
|
LOEN
|
YEAH! heb gewonnen! Erg bedankt voor jullie stemmen! Hier staan de getelde stemmen, morgen word er een stemmer uitgeloot hoop dat een van jullie wint! http://angrykoaladownunder.deviantart.com/journal/14205675Als ik het boardje heb ontvangen post ik wel wat foto's! Tevens is dit board ook geselecteerd voor een van de teamriders Thanks
|
|
|
|
kuik
Geen avatar
|
Kun je dan niet ff mijn Nobileetje 555 overspuiten ??? lijkt me errug mooi!
|
|
|
Morres
|
grats m8
|
|
|
LOEN
|
Hey allemaal, Het eerste board met mijn ontwerp is gefixed voor een teamrider in Sidney. Hierbij de foto's (135x43 08 Carbon pro model) Kan niet wachten om mijn eigen boardje te zien/varen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
tjeez gaaf man, ik had dit helemaal gemist... gefeliciteerd! Goeie manier om aan je spullen te komen hehe
|
|
|
Moradius
|
Gefeliciteerd man, gave designs! Bij de eerstvolgende designcontest ga ik denk ik ook maar meedoen, wil ook wel goedkoop aan een boardje komen. Ik heb al een opzet gemaakt: (Prints met als thema de oerhollandse koe maken namelijk grote kans om te winnen)
|
|
|
|