Geronimo79
|
damn.. das vervelend.. zal die schoonzoon zich fijn voelen nu..
|
|
|
Armband
|
Das idd klote. Gelukkig heb je nix ernstigs eraan overgehouden. Ik heb een keer mijn kite laten landen en een niet kiter pakte hem maar dacht dat hij hem weer moest oplaten(midden in t windvenster) Dat misverstandje heb ik nog 2 weken lang gevoeld. Dus idd geen niet-kiter om hulp vragen.
|
|
|
Geen
|
of even wat betere instuctie geven, of je kite gewoon even neerleggen asl je iets gaat eten/ drinken, lijkt mij verstandiger... toch?
|
|
|
bigboy1
Geen avatar
|
Neerleggen was in dit zand niet zo super omdat hij heel makkelijk weer opsteeg ook met zand erop. Achteraf weet ik ook wel wat niet goed was . Maar dit gebeurde in een halve seconde
|
|
|
~zennY~
Gast
|
Dan weet je dochter wat ze moet doen, een betere kite assisterende schoonzoon zoeken (grinnik_kitesmiley) Verder wel mooi dat je er niks ernstigs aan hebt overgehouden
|
|
|
#RemcO#
|
damn, die kerel zal nu idd wel balen dan!!
|
|
|
big_ben_lair
|
drinken in een Breaker zakje dat moeten ze op de markt brengen! (speciaal voor kiters)
|
|
|
naishrider
|
wees blij dat je niks ergs heb en alles nog kan vertellen. Bied hem een les aan dan kan hij je volgende keer (indien hij nog steeds schoonzoon mag worden) beter assisteren.
Betterschap
|
|
|
ijbe
Gast
|
Wees blij dat je een GATH helm op had, als je hoofd met helm al pijn deed... Moet je je voorstellen hoe het geweest zou zijn zonder helm !
|
|
|
ArjanH
Geen avatar
|
idd blij zijn met die helm!
heb zelf ooit een keer een voorbijganger gevraagd mijn kite op te laten (een duites nota bena!!). Netjes aan de rand van het windvenster... laat hij de kite gewoon los zonder dat hij wind ving met als gevolg dat de kite over het strand scheurde in de richting van de powerzone. Gelukkig kon ik toen nog corrigeren, maar duidelijk blijft: Vraag geen onkundigen je te helpen!"
Op Ijmuiden ook eens een oude meneer gehad die even mijn bar vast wilde houden en en spontaan aan begon te trekken ik schrok me helemaal wild en moest hem daarna echt van me af duwen om ongelukken te voorkomen!!
|
|
|
chicaro
|
"drinken in een Breaker zakje dat moeten ze op de markt brengen! (speciaal voor kiters) " haha En zo is het cirkeltje weer rond en komen alle topics bij elkaar!!! Maar serieus, heb dat ook een keer gehad, iemand die een foto wilde maken naast mij poserend (opzich al btje raar) voor de show dacht hij effe mijn bar beet te pakken... schrok me rot Gelukkig alles onder controle, maar goed gewaarschuwd.
|
|
|
rocket man
|
andere schoonzoon zoeken...
|
|
|
amorw
|
"aanstaande schoonzoon"....
Ben jij in het bezit van een goede levensverzekering? Wat schuift die? ;-)
|
|
|
Roderick
Geen avatar
|
Ik vraag wel eens hulp aan mensen die niet kunnen kiten, maar wel altijd met mijn hand op de safety.. 1 keer moeten trekken toen iemand mijn kite op zou vangen en mijn instructie verkeerd had begrepen. (Was achteraf gezien ook niet heel duidelijk.) Hij pakte de trailing edge vast ipv de leading edge. toen heb ik maar mijn safety getrokken voor hij mijn kite kon los laten/mij kon lanceren. Is goed af gelopen...
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
drinken in een Breaker zakje dat moeten ze op de markt brengen! (speciaal voor kiters) Ik zag gisteren het nieuwe reclame filmpje van BREAKER op TV, dat ging ook over een kitesurfer die hard over het strandt werd getrokken ,maar nog wel tijd had om zijn breaker te drinken.. kijk maar even op http://www.breaker.nl/
|
|
|
Nino
|
Tsja, het wordt natuurlijk geen top-ervaring met een helm op, maar wees blij dat je hoofd er nog op zit :
|
|
|
stefan
|
Full KiteHigh member ** Berichten: 468
Re: Geen hulp vragen aan een niet kiter(zelf de harde les geleerd) « Antwoord #7 Gepost op: augustus 12, 2007, 09:51:58 pm » Antwoord met citaat drinken in een Breaker zakje dat moeten ze op de markt brengen!
(speciaal voor kiters) schater
Whahahahaahhahahahahaha(Y)
|
|
|
Dylan
Geen avatar
|
Volgens mij heeft dit niets te maken met een niet kiter.. Maar meer met de relatie tussen jou en je schoonzoon
|
|
|