FunkyoneNL
|
oke top de ik heb iedereen die zich heeft aangemeld of interesse heeft even gemaild omdat we ook makkelijk via het forum kontakt kunnen houden dus meld je als je meegaat en leer alvast een paar mensen kennen.....
|
|
|
Phyxsius
|
zoals gemaild: count me in !
|
|
|
Jer
|
weet je al waar in Zeeland het wordt gehouden?
|
|
|
FunkyoneNL
|
yup Roompot Beach Resort, ligt in Kamperland aan de Oosterschelde op Noord-Beveland (zeeland)
@Phyxsius done je bent erbij! Gezellig.....
|
|
|
Jer
|
Gaan er nog mensen vanuit het Noorden van het land hier naar toe?
|
|
|
flupje
|
Flup is ook van de partij heb mijn vrije dag al ingediend.
|
|
|
FunkyoneNL
|
top Flup! gezellig en Jer waar woon je en komt er een trein?
|
|
|
jeroen90
|
jep heb ook wel interesse erin.
|
|
|
ROBST3R
|
effe vragen of een maat van mij ook zin heeft en dan gaan ga ik opzekers mee als het kan
|
|
|
FunkyoneNL
|
er is nog een beetje plek en als je eigen tent meeneemt moet het zeker lukken.....
|
|
|
Jer
|
hoeveel plek is er in de "groote" tent dn:P (hoeveel mensen hebben zich al opgegeven?)
|
|
|
TtHoM@s
|
yup Roompot Beach Resort, ligt in Kamperland aan de Oosterschelde op Noord-Beveland (zeeland)
en dat licht aan......? een kite spot? dus van camping lopen naar strand? lijkt me leuk
|
|
|
chicaro
|
alleen maar gasten! best gezellig.... maar gaan er ook al meiden mee! Ik kan helaas niet, zit dan in kopenhagen! maar als er nu geen wind is dat weekend en het wordt opgeschoven.... ben ik er wel bij! leuk initiatief btw
|
|
|
FunkyoneNL
|
we hebben 15 slaap plekken in kleine tentjes en de grote passen er wel 20 en sommige mensen nemen hun eigen tentje mee dus plek moet wel lukken en misschien nemen we een tent erbij als ik zeker weet dat er mensen komen is dat ook een optie me eigen meid gaat waarschijnlijk mee met een vriendin. die mag ons allen verzorgen en eten maken whaha ah.... Mocht het weekend worden opgeschoven dan ben je van harte welkom.....
Groeten mike
|
|
|
FunkyoneNL
|
@thomas ligt aan een kite spot. Dus kruipen maar eventuele ander spots dicht bij indien windrichting niet goed is......
|
|
|
spoetnik
|
Klinkt goed! Waarschijnlijk ben ik ok van de partij, Als er mensen vanuit d'haag mee willen rijden PM me maar....
|
|
|
ROBST3R
|
kan dat weekend niet.......
Hoop maar dat het wordt verschoven, dan ga ik zeker mee
|
|
|
kitestertje
|
lijkt me super vet! Ik word toch bijna 16, moet het wel in Zeeland zijn idd anders word het wel heel erg ver weg..
|
|
|
sjef
|
als het nog kan gaan ik ook wel mee
|
|
|
Jolien.
|
alleen maar gasten! best gezellig.... maar gaan er ook al meiden mee! Idd, Allemaal gasten,.. Ik wacht nog ff af of er ook nog chick meegaan
|
|
|
|
Carlozzz
|
Goed idee!!!! Ik ben ook zeker van de partij!! Nu nog hopen op heelveel wind (grinnik_kitesmiley)!
|
|
|
FunkyoneNL
|
@robster ja eerlijk gezegd hoop er wel op en als het weekend erna is zie ik je dan jammer
@ kitestertje is in Zeeland dus be our guest....
@sjef er is nog plek... dus meld je aan via email!
@Jolien er gaan 2 meiden mee kunnen wel niet kiten maar ja ze gaan wel......
@ Boompie en Carlos en wij gaan lossss......
|
|
|
Lex
|
ik ga nog even rondvragen of er nog iemand gaat...klinkt super!
|
|
|