KiteDemon
|
Best is goed bezig Ziet er gelikt uit. Zolang ze onder gemiddeld prijzenniveau blijven zitten, komt het wel goed.
|
|
|
Morres
|
hahaha,m dat kale mannetje,made me laugh so hard.. Anyway, niet echt close-up allemaal..
surf-lichtweer boardje is wel vet though
|
|
|
Jolien.
|
idd nice!! Alleeen die bar! Damn wat ruk! Die chickenloop lijkt me 100x niks, vind hm dr ook niet echt mooi uitzien
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
2:1 in de kite: ik ben benieuwd hoe dat aanvoelt. Wel minder zooi aan de bar. Die er overigens best uitziet, met die pretribbels.
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
idd nice!! Alleeen die bar! Damn wat ruk! Die chickenloop lijkt me 100x niks, vind hm dr ook niet echt mooi uitzien
Is oud... Is ondertussen alweer veranderd..
|
|
|
|
KiteDemon
|
2:1 in de kite: ik ben benieuwd hoe dat aanvoelt. Wel minder zooi aan de bar. Die er overigens best uitziet, met die pretribbels.
Is geen 2:1 Dit zit in de bridle dus dit zal nooit zo aanvoelen als een 2:1 setup op de bar. 2:1 op de bar beïnvloed de stuurlijnen. Alle katrollenmeuk in de bridle zit aan de powerlijnen. Moet zeggen dat de loop wel erg makkelijk weer in elkaar gezet wordt als deze open is getrokken. Dat betekend dat je deze ook in het water weer in elkaar krijgt na release. Dus geen zwempartijen meer na release.
|
|
|
Joosdo
|
Die 2007 loop is het niet helemaal, ziet er supergoedkoop uit, en na releasen zeker niet eenvoudig in elkaar te zetten, laat staan met restpull van een kite.
Dit ziet er beter uit idd, wel veel katrollen meuk zo in die bridle. Maar als het vervangbaar is, ach dat is gewoon onderhoud toch?
Gr Joost
|
|
|
gerco
|
ik vind het board er zo al vet uitzien! gewoon wit met het best-logo, hoe simpeler hoe beter
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik denk dat deze kite mij beter gaat liggen als de Waroo, wil deze ook wel is testen als dat kan.
|
|
|
kovdj
|
Die golfboards wil ik wel eens proberen op zee......, prachtig design trouwens
|
|
|
|
|
|
|
Jerrie
|
heey papa, wat bedoel je met is al oud is nou al weer veranderd??? heb je een (filmpje foto) van hoe het er nu uit ziet???
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Is geen 2:1 Dit zit in de bridle dus dit zal nooit zo aanvoelen als een 2:1 setup op de bar. 2:1 op de bar beïnvloed de stuurlijnen. Alle katrollenmeuk in de bridle zit aan de powerlijnen.
Klopt dat het anders aan moet voelen. Maar is wel meer 2:1 dan op je bar omdat het hier echte een lineare 2:1 overbrenging betreft waar die op mijn chocobar een beetje anders verloopt (overbrenging wordt minder naarmate de bar verder van je af is). De extra lijnlengte die de 2:1 bij die kite vrijgeeft bij het depoweren gaat zo te zien naar het midden van de bridle, waardoor er bij depoweren een andere vorm in de kite komt (ronder?)... lijkt mij. Wij zijn benieuwd, toch?
|
|
|
Geronimo79
|
ik krijg m'n waroo 13m 07 deze week.. eindelijk.. maar die nemisis.... wow... erg mooi.. en volgens mij erg goed.. maar dat mag ie nog bewijzen.. wie weet nog een kleiner maatje nemisis onder m'n 13m...
|
|
|
|