|
jeroen90
|
als dit geen nieuwe len10 filmpjes worden
|
|
|
|
DaanD
|
Als het VANAF zaterdag maar blijft waaien... vrijdag laatste tentamen dus daarna KNALLEN!
|
|
|
VincentC
|
Vervoer! Ik zoek dringent vervoer!
|
|
|
DaanD
|
Met 2 maandjes heb ik me rijbewijs ken je wachten tot die tijd Vincent?
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Als het VANAF zaterdag maar blijft waaien... vrijdag laatste tentamen dus daarna KNALLEN!
Zit met dezelfde wens!! Ben donderdag klaar dus vrijdag eindelijk weer los!! @DaanD succes met je tentamens.
|
|
|
Gwensio
|
ook mooie golven! 5.3 meter!!!
dikke overheads:D
|
|
|
|
waROEL
|
Dat beloofd wat met die golven, als je op het diepste punt ziet zie je geen horizon meer!
|
|
|
VincentC
|
Heb je een ov?? Nope,, maar beetje reiskosten is ook niet erg zolang ik maar kan varen =))
|
|
|
waROEL
|
Ik wou maandag al naar scheveningen gaan, maar volgens mij word dinsdag een betere dag. Maandag wordt er regen verwacht en er zal dus wel wat vlagerige wind te verwachten zijn.
Maandag gaan de spullen in ieder gaval mee naar het werk (werk in Rijswijk) en dan na het werk nog even op scheveingen kijken wat het weer doet!!!
|
|
|
Guus91
|
Gaat er nog iemand kitesurfen die langs lelystad komt dinsdag? natuurlijk gedeelde kosten moet eindelijk weer eens kitesurfen, toetsenweek net achter de rug dus ik heb wel zin om weer loss te gaan
|
|
|
Morres
|
blij dat ik mn 4 nog niet verkocht heb..
|
|
|
Vinni
|
Lekkah lekkah lekkah, kan er alleen pas vanaf zaterdag gebruik van maken, maar dat boeit niet
|
|
|
helium
|
Mensen die dinsdag of woensdag naar de Brouwersdam gaan? Kom vanuit Tilburg en kan wel mensen meenemen die kant op. Eindelijk weer Rocken
|
|
|
Kevin
|
Woensdag ben ik op de brouwersdam en donderdag en vrijdag workum en zaterdag weet ik no niet iemand plekje vrij ?? mzl Kèvin
|
|
|
sjembek
|
vrijdag muiderberg za/zo ijmuiden of wijk of brouwersdam
|
|
|
Stanley
|
Gaat er nog iemand kitesurfen die langs lelystad komt dinsdag? natuurlijk gedeelde kosten moet eindelijk weer eens kitesurfen, toetsenweek net achter de rug dus ik heb wel zin om weer loss te gaan Guus ik neem woensdag en de vrijdag vrij . Maar zien waar dan de wind waait
|
|
|
Nicolas
|
zaterdag eindelijk nog eens the dam? lkkr in de kou
|
|
|