VincentC
|
Denk dat als je op je toesiderail een normaal vinnetje gooit je niet veel verschil zal merken?
|
|
|
|
Lex
|
maakt geen drol uit, gewoon zo lang mogelijk orginele op heelside houden, dan merk je echt geen verschil!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik heb onder mijn eerste zelfbouwboardje (modelletje Servaas) van aluminium hoeklijn vier vinnetjes gemaakt beetje vijlen en schuren en die ging als een trein door het water, dus ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt.
|
|
|
TijN
|
Als een trein een lekker band heeft merk je er toch ook niks van?!
|
|
|
Jordi_1990
|
maakt wel deglijk uit bij andere watersporten. een board (windsurfboard welliswaar) wat ik heb vaard totaal niet met de ene vin en perfect met een andere! ik denk dat het bij kiten net zo kan zijn...
|
|
|
|
VincentC
|
Natural High weer even mailen?
|
|
|
SSFuel
Geen avatar
|
Heb nog een paar setjes liggen nieuw!!!
wel semetrische vinnen maar is veel fijner
Later
|
|
|
|
Lex
|
maakt wel deglijk uit bij andere watersporten. een board (windsurfboard welliswaar) wat ik heb vaard totaal niet met de ene vin en perfect met een andere! ik denk dat het bij kiten net zo kan zijn...
nee, want bij kiten vaar je veel meer op je rail
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
de grote van de fin merk je wel met switchen en als je bijna overpowerd bent,voor de rest boeid het echt geen hol gewoon lekker symetrische er op gooien!!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
nee, want bij kiten vaar je veel meer op je rail Klopt helemaal... een kiteboard vaar je op de rail. Dit valt dus niet te vergelijken met de functie van een vin van een surfbaord (plank) Het wordt een ander verhaal als je dus de vin van je wave(kite) baord verliest.
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Bij afzet voor een sprong voel je het wel degelijk. Ook in speed tijdens vaart. Loont de moeite om er een beetje mee te spelen...
|
|
|
globe
|
Setje van 4 TFC 5 cm is onderweg naar je.
Zullen mooi staan onder de kerstboom.
|
|
|
Idefixe
|
super geregeld. Thnx .
|
|
|
henkieboardfan
Geen avatar
|
Vinnetjes zijn wel van belang alleen het ligt helemaal aan je board. Mijn 666 mis ik ook 2 vinnen no problem gewoon doorknallen. en op mijn wakeboard zitten helemaal geen vinnen gewoon keihard je hakker erin stampen.
ltrr
|
|
|
Morres
|
ik vaarde mn zelfbouw ook zonder vinnen, lekker speels board is het dan
|
|
|
hendrik@zwin
|
ik heb op men CARVED imperator 2,5 cm vinnen staan en als ik ga edgen heb ik ze niet nodig omdat men ronde rail dan bijna al het werk doen , dus enkel als je vlak vaart kan je vinnetjes wel gebruiken anders gaat het zonder ook , concaaf op je board helpt dan wel
|
|
|
Idefixe
|
Vandaag dus gevaren met 4 TFC 5cm op m'n Pro-X. Als ik heel eerlijk ben: Vaart lekkerder dan met de orginele vinnen. Hoogte lopen als een idioot en had het idee dat ik m'n rail veel langer kon houden. ( in de 20 knp / Cabrinha Revolver 2006 14m)
|
|
|
|
Lex
|
dan zal het wel vooral samenhangen met het board waar je op vaart, op mijn thorn 07 heb ik de standaard en tfc vinnen op heelside gehad, ik merkte echt niks
|
|
|