|
Casp12
Geen avatar
|
Morgen 10 uur uit van school Daarna zo snel mogenlijk knalleenn!!
|
|
|
|
erikwww
Logs: 0 | 213 uur
|
Ik zag dat er donderdag iemand op Horst met een telelens foto's aan t maken was. Weet iemand wie dat was en waar die foto's te zien zijn. Ben er wel benieuwd naar. Was een lekker middagje
|
|
|
mr007
Geen avatar
|
Ik zag dat er donderdag iemand op Horst met een telelens foto's aan t maken was. Weet iemand wie dat was en waar die foto's te zien zijn. Ben er wel benieuwd naar. Was een lekker middagje Had m ook gezien, maar ben de foto's helaas nog nergens tegengekomen.
|
|
|
|
ash
Logs: 0 | 33 uur
|
zo te zien was er net genoeg wind. Met welke maat vaarde je. Op Wijk aan zee was er "te" weinig wind.
|
|
|
bluebit
|
11 meter, maar mijn rrd heeft een prima low end. ook vandaag nog prima te varen op Strand Horst lekker met dat zonnetje erbij, stuk aangenamer dan gisteren!
|
|
|
der Torch
|
bruute actie! aight!!
|
|
|
|
|
kees69
|
yep na het werk de files maar trotseren, mits het droog blijft
Het strand is denk ik iets te heftig vandaag
|
|
|
fleurique
|
Hey! is strand horst met zuidwest niet te vlagerig? Of is het nu prima te doen?
|
|
|
bluebit
|
Strand horst is altijd vlagerig , maar het ziet er goed uit voor vanavond
|
|
|
kees69
|
hmmmm windfinder geeft regen aan voor vanavond
|
|
|
olafski
Geen avatar
|
Gaan er toevallig morgen nog mensen naar Strand Horst toe? Ik heb na twee jaar niet gekitesurft te hebben besloten om het weer op te pakken. Mijn vakantie is net begonnen en ik kan morgen een lift krijgen naar hort. Ik kom zelf uit Utrecht (driebergen) dus ik ken niemand op host, en het zou wel fijn zijn als iemand mijn North EVO op zou willen gooien En het is natuurlijk een stuk gezelliger als er meerdere mensen zijn. Ben benieuwd en anders zie ik jullie morgen!
|
|
|
ash
Logs: 0 | 33 uur
|
Misschien weet je het al maar toch noch even dit. Horst met deze windrichting is erg verraderlijk door de vlagen. Windguru geeft nu 14 knp met vlagen van 27 knp aan. Wees dus gewaarschuwd en mocht je toch het water op gaan test dan je safety vooraf. p.s.: Er is altijd wel iemand die je wilt helpen.
|
|
|
Melvyn
|
Morgen (maandag) avond: Horst.
|
|
|
Adriaan70
Geen avatar
|
Wie gaat er Woensdagavond (morgen) of donderdag avond kiten op Horst. Maatje gezocht. Ik ben beginnend en heb een 12 m2. Voorspelling en richting lijkt goed te worden Grt Adriaan
|
|
|
BdB
|
jo ik ben er morgen met een 12m mits het een beetje gaat waaien
|
|
|
Adriaan70
Geen avatar
|
Oke top, ik kijk ook even hoe de wind is vanavond, het is nog twijfelachtig. Anders Donderdag
|
|
|
GP
Geen avatar
|
Tot hoe laat is het goed kiten? Het is nu wat langer licht maar sta je ook 's avonds op het water?
|
|
|
Calimero
Logs: 0 | 342 uur
|
jo ik ben er morgen met een 12m mits het een beetje gaat waaien
Ik weet niet waar jullie de wind vandaan gaan halen, maar voor mijn 12m is het echt veeeeeel ste weinig!!!
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Wou morgen na mijn werk eens op Horst gaan kiten. Dikke wind voorspeld, Ist wat met noord daar en wat zijn de kosten om daar te parkeren.
|
|
|