Super Cooper
|
28 jaar, begonnen begin 2007.
Mijn beste moves zijn:
Heen en weer varen hoogte lopen de vlieger weer veilig landen
Bijna afgestudeerde bedrijfskundige
|
|
|
Nicolas
|
20j, ik heb het de eerste keer gedaan op Aug 2004! the kickin' crazy move: kiteloop hoocked in best move: 8cm v/d handlepass!! en de tree-backmobe ow en student ingenieurs-wetenschappen atm
|
|
|
BoMiRon
Geen avatar
|
Kite sinds nov. 2007
En sinds maart 2004 lid van dit forum. Je hebt je eerst goed ingelezen zeg maar. mmmmm mischien ben ik toch te vroeg begonnen
|
|
|
michiel v geel
|
Ik ben 23, en eigenlijk het enige echt lekkere wijf op dit forum. En Michiel is een fucking liar, die kite al sinds de Flintstones.
stt dat zouden we niet zeggen he mijn bouwjaar is dus eigenlijk 4595V.C. en voor de ei eitjes die dat niet begrijpen V.C. betekend voor christus en wie niet weet wie christus is dat is de man die er voor het gezorgd dat jij na oud en nieuw niet daar school hoeft maar een dag brak in je bed mag blijven liggen (en in totaal 2 weken vrij hebt)
|
|
|
|
BoMiRon
Geen avatar
|
en wie niet weet wie christus is dat is de man die er voor het gezorgd dat jij na oud en nieuw niet daar school hoeft maar een dag brak in je bed mag blijven liggen (en in totaal 2 weken vrij hebt) jezus dat wist ik nog niet zeg, wil jij hem even bedanken van mij. En Respect voor de gelovigen onder ons
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
noemt 'ie OPA pwah 1964 hier! dat van dat wijf was namelijk een goeie grap, je ziet wel weer wie er gelijk op af komt. Van Geel... En over michiel gesproken, leuk dat je je aangesproken voelt, maar ik doelde op de bandit sloper.
okay ik biecht op: lesje sept06, wat geklooid, in mei07 shockwaves gehaald en gelijk varen, TOESIDE ja 1,5 kant op, beetje switchen en springen en onbedoeld loopen. Vooral iedereen inhalen met veel te grote kite.
ingenieur ID
|
|
|
Pim
|
16 jaar scholier kite sinds eind zomer 2006 railey, kitloop(je) en ben bezig met de s-bend:P slingshot fuel 2005, nobile 666 2006
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
mijn bouwjaar is dus eigenlijk 4595V.C. en voor de ei eitjes die dat niet begrijpen V.C. betekend voor christus
en wie niet weet wie christus is dat is de man die er voor het gezorgd dat jij na oud en nieuw niet daar school hoeft maar een dag brak in je bed mag blijven liggen (en in totaal 2 weken vrij hebt)
Christus hoeft geen kite en board, die kan zo over het water lopen!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
mijn bouwjaar is dus eigenlijk 4595V.C. en voor de ei eitjes die dat niet begrijpen V.C. betekend voor christus
en wie niet weet wie christus is dat is de man die er voor het gezorgd dat jij na oud en nieuw niet daar school hoeft maar een dag brak in je bed mag blijven liggen (en in totaal 2 weken vrij hebt)
Christus hoeft geen kite en board, die kan zo over het water lopen! Mozes kan er ook wat van (uit water gered als baby, water uit steen, van water bloed maken en eigen super golf maken)
|
|
|
Olaf Pasker
|
17 jaar
werk lasser
tricks: big air 360 railey
kite sinds 2006
greuten olaf
|
|
|
VincentC
|
Wat een gezeik alweer in dit topic;
|
|
|
Jaimi_l
|
Ik kite vanaf september 2006. Kan goed varen en ben nu bezig met springen. Ga er vanuit dit seizoen alles te proberen!! 1e kite Switchblade 2006 9m en 12m 1e Board Fanatic mcqeeun 40x132 en Fanatic Eastwood 145 x 40 Nu (net nieuw nog niet mee gevaren) Switchblade 3 8m en 12m Nobile 555 131 x 40 en 555 128 x 39 Ben 2 x in Elgouna geweest (totaal 25 dagen waarvan LET OP!!! 10 dagen met wind). En afgelopen Oktober 4 weken in Combuco (LET OP altijd top wind!!!!!) Meestal vaar ik op katwijk en/of Strandhorst.
|
|
|
sjorsmaster
|
kite sinds september 2006 14 jaar 1-8m hoog springen railey backroll-frontroll en nog veel meer alleen uitgehaakt moet nog ff beter worden maar dat komt helemaal goed nu ik me ss rev heb ben scholier 3 Havo (sancta maria haarlem)
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Ik kite van mei 2007.
31j staat er achter mijn teller.
Heen en weer varen en hoogt lopen zijn mijn beste prestaties.
Ik ben een technieker die gearboxes test die in windturbines komen.
|
|
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Gestart: 2005 Hoe vaak: door drukte tot nu te weinig op het water (5 tot 10 keer per jaar) Wat kan ik: Kan op en neer knallen en inimini sprongetje maken. Voornemen: Dit jaar meer verlof nemen om het echte werk te gaan doen. Kite: Naish Boxer en Naish Raven Board: North Crossride Hoe oud: 37 Jaar Andere hobby: atletiek (sprint) Baan: National Salesmanager bij groot bedrijf dat beveiligingsoplossingen verkoopt.
|
|
|
Lex
|
genieten
En daar gaat het om
|
|
|
bartvl
|
sinds maart 2007. Winter doorvaren bevalt erg goed. Nu wat oefenen met springen en backloop.
SS Link 2007 en naish Sol 2005
|
|
|
bartvl
|
Christus hoeft geen kite en board, die kan zo over het water lopen! Mozes kan er ook wat van (uit water gered als baby, water uit steen, van water bloed maken en eigen super golf maken) Laten we ff respect voor elkaar houden hè?
|
|
|
Nick van Kampen
|
Allemaal wereldkampioenen op dit forum, ik zie het alweer.
|
|
|
Joystick
|
Begonnen zomer 2006. BJ 1982 -> 25 tricks - Jumps (maar nog niet al te hoog) - Backroll - Vet hoog lopen en dan heel hard downwind knallen Druk bezig mijn truckendoos uit te breiden met het betere vliegwerk. werk: Bestuur vliegtuigen voor een grote Nederlands/Frans blauwe maatschappij.
|
|
|
Micky
|
Ik klooi maar wat aan... Teveel ribben gebroken om heeeeeelll raar te doen..
|
|
|