Morres
|
Ja, eindelijk openbaar nu! Top werk Andy, Laurens en Jeroen!!!
|
|
|
Tom Kite
|
Yeah !! top werk Andy, super handig zoiets op je startpagina En hulde aan Jeroen van vliegerweer.nl!
|
|
|
|
|
Lex
|
Strak
|
|
|
Kevin
|
Ziet er super uit top
|
|
|
arjanschip
|
Hoi, kun je zelf ook spots toevoegen of kunnen jullie dat doen? Er zijn nog wat kiteplekjes waar ik het ook wel van wil weten. Van welke site komen deze windgegevens?
|
|
|
Jeroen Oomen
|
Hoi, kun je zelf ook spots toevoegen of kunnen jullie dat doen? Er zijn nog wat kiteplekjes waar ik het ook wel van wil weten. Van welke site komen deze windgegevens?
Gegevens komen van dezelfde bron als actuelewaterdata en sommige van het KNMI. Je kunt het zien door op de spot te klikken, onder het eerste rijtje staat welke meetpunten zijn gebruikt. Op dit moment kun je zelf nog geen spots toevoegen, dit wordt in de toekomst wel mogelijk. Zet anders even in dit topic de spot die je graag zou willen, dan voeg ik ze als ik even tijd heb toe, of stuur me een PM.
|
|
|
|
martijn
|
hej Top, het gaat er allemaal steeds strakker uitzien
|
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Gezien veel beginner op het forum komen is het handig om er bij te zetten of de wind richting goed is of niet.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Gezien veel beginner op het forum komen is het handig om er bij te zetten of de wind richting goed is of niet.
Spot Wind (knopen) Wind (vlagen) Richting Oostvoorne Autostrand 32,1 41,9 Z Strand Slufter 28,7 38,1 ZZO En voor mensen die heeeeeel graag hun 7m2 willen oplaten, en dan kunnen zien dat het zelfs daarvoor op het randje waait. En de wind wordt alleen maar harder O, pas je wel een beetje op je kadaver vandaag met die wind? Of misschien Warootje 5m2 erbij gaan kopen?
|
|
|
Maurits
|
Leuke widget! Nice werk hoor.
|
|
|
Jeroen Oomen
|
Vaarbare richtingen: N - NO - O - ZO - Z - ZW - W - NW Dikgedrukt staat de huidige windrichting, zwarte letters is vaarbaar, grijze letters is niet vaarbaar. Duidelijk toch? Op de hoofdpagina met alle spots zie je ook aan de kleur van de pijl of het vaarbaar is of niet.
|
|
|
justin+naish
Geen avatar
|
Super origineel gasten! Leuk concept... Doet me ergens aan denken, ik weet alleen niet wat...
|
|
|
|
Kitemen
|
Hej ik mis de spot Kessenich in Belgie. Met name belangrijk voor ons Limbos...
|
|
|
JesKite89
|
Ziet er strak uit jonges Helemaal top!!
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Als je een spot wilt toevoegen moet je even Jeroen Oomen een PM sturen, hij kan dingen toevoegen.
We zouden eventueel nog kunnen kijken of je favorieten spots ook boven of onderaan bij het forum komen te staan.
|
|
|
Moradius
|
Netjes mensen, ziet er top uit. KiteHigh is al een begrip onder de internettende kiters, maar als jullie zo doorgaan hoef ik staks maar één website in mijn favorieten te zetten
|
|
|
TtHoM@s
|
even over: http://www.kitehigh.nl/new/spots/strandslufterSlufter dus, daar staat bij de berekening van de wind: Berekening: Gemiddelde tussen Hoek van Holland Noorderdam (60%) + IJmuiden kop pier (20%) + Stroommeetpaal IJmond (20%) dit lijkt mij niet correct vanwegen het feit dat IJmuiden een behoorlijk eind van de slufter af licht en de gegeven wind sterkte hierdoor minder reél is, ik hoop dat dit foutje word verholpen verder vind ik dit echt top vliegerweer.nl is ook een erg handige site, en nu dus in kitehigh verwerkt
|
|
|
Jeroen Oomen
|
dit lijkt mij niet correct vanwegen het feit dat IJmuiden een behoorlijk eind van de slufter af licht en de gegeven wind sterkte hierdoor minder reél is,
Is verholpen. Over 10 minuten is de berekening: 60% hoek van holland, 40% Brouwershavensche Gat 2
|
|
|