|
|
DELI
Geen avatar
|
Italiaans blauwe Cabrinha; goed dat het niet waait....
|
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
3x bullaroo 13,10 en 7m
allen oranje wit blauw
Heb ik ook: Check! heb ik in de 7m versie
|
|
|
Marko
|
Bij mij komt er een orange kite bij een best waroo 07 of 08 3-0 HUP HOLLAND HUP
|
|
|
Sandro
|
Ook hier de Bularoo in Oranje/Wit/Blauw 13M
|
|
|
|
Alferink
|
ik heb er hier nog zoeentje liggen. Michiel wtf, ik dacht dat jij die-meister-best-hater was, of ga je hem ritueel verbranden.
|
|
|
|
RUD
|
oranje lycra! en en rood+gele kite! --> rood+geel mengen wordt oranje toch?
|
|
|
Marko
|
Ik ben op zoek naar een 07-08 waroo best als iemand verkoopt ? 13m
|
|
|
|
|
Vinni
|
Mijn 7m² heeft rood, wit en oranje in zich. De blauwe kleur word door mijn andere kite's aangevult, 11 en 15m². Verder is het ook nog zo dat mijn kiteboard oranje vinnetjes heeft (zijn er inmiddels nog maar 2) en wat oranje strepen op de onderkant. 7m²: Board:
|
|
|
robin..
|
Die heb ik ook nog gehad, daarmee heb ik in 2002 leren kiten echte klassieker dat ding vliegt op handels en op bijna elke bar echt een sleurhut
|
|
|
Denice
|
Zit vrijdag bij Nederland - Frankrijk in het stadion. Als iemand een kitehigh-vlag heeft wil ik hem daar wel zichtbaar ophangen. Mail effe, opsturen en kitehigh komt 90 minuten in beeld!!
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Een oranje (echt knal oranje, oranjerder dan al jullie best oranje (..) kites bij elkaar!) RRD ZH 10m2 uit 2005 heb ik nog!
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Ik zal vrijdag oranje supporten door te gaan kiten op autoplaya voor en tijdens de wedstrijd Echte hardcore voetbal supporter ben ik !
|
|
|
Hein
|
Orange waroo's 13 en 9 meter hier.
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Ik heb een rood/ wit blauwe boxer 9m! We hoeven echt niet te weten hoe groot je onderbroek is ^^ Voor de ongelovigen een foto
|
|
|
Marko
|
haha
|
|
|
|
Marko
|
VANNAVOND WEER JONGELS kijken allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HUP holland HUP.
|
|
|