Micky
|
Na een serieuze crash vlogen m'n lenzen uit en kon ik mijn kiteboard niet meer terugvinden. Alvast bedankt en groetjes
Dit is iets voor Hans Anders.... Tja sorry hoor, zo mooi verwoord hebben we ze hier zelden.. Hoop dat je boardje gevonden is en je hem snel weer terug hebt. Ps: Die lenzen zijn waarschijnlijk wel verzekerd of zullen we daar nog een extra oproepje voor doen..
|
|
|
Braddyx
|
De haan,..is een top locatie,..goeie herrinneringen bewaar ik daar aan!
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Na een serieuze crash vlogen m'n lenzen uit en kon ik mijn kiteboard niet meer terugvinden. Alvast bedankt en groetjes
Dit is iets voor Hans Anders.... Tja sorry hoor, zo mooi verwoord hebben we ze hier zelden.. Hoop dat je boardje gevonden is en je hem snel weer terug hebt. Ps: Die lenzen zijn waarschijnlijk wel verzekerd of zullen we daar nog een extra oproepje voor doen.. Mickey, dit is die jongen van dat pomp-topic van vorig jaar, doe nou een beetje aardig tegen 'm, het is bijna een jaar geleden... http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,26481.0.html
|
|
|
Braddyx
|
Hahahahahihihi
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
hahaha Grandioze topic, was het nou uiteindelijk toch een fietspomp geworden?
|
|
|
c
Geen avatar
|
Wat een gezeik, verlies ik mn board en jullie lachen wat... Top mannen
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
nee man da's natuurlijk volkomen kudt dat je je board kwijtbent, ik hoop dat je het snel terug hebt! Het komt vooral door Micky die, als wij enigzins onrustig liggen te slapen, moederziels alleen van zijn prachtwerk als sommelier terugkomt, helemaal frust van al die wijn die hij niet in mag slikken, en dan gaat 'ie lopen pluizen op kitehigh tot ie iets gemeens en geniepigs kan zeggen - m.u.v. gisteren toen hij mij midden op de dag voor " Kitende mummie" uitmaakte. Maar toch houden we van hem.
|
|
|
c
Geen avatar
|
[/quote]hahaha Grandioze topic, was het nou uiteindelijk toch een fietspomp geworden?[/quote] Moet jeje berichtn iet nog 3 keer veranderen vr je eindelijk een mopke vindt? Je komt een jaar te laat man, melk iet anders uit
|
|
|
Braddyx
|
Idd klote van je boardje,...maar kheb vanmiddag nog wel 2 contactlenzen gevonden, zijn die van jou?
|
|
|
c
Geen avatar
|
Idd klote van je boardje,...maar kheb vanmiddag nog wel 2 contactlenzen gevonden, zijn die van jou? Misschien eindelijk twee van je dwergcondooms teruggevonden? Niet iedereen is goed bedeeld natuurlijk, life's a bitch... Zoek mn board nu godver, gaat me weer een duit kosten om een nieuw te kopen
|
|
|
c
Geen avatar
|
nee man da's natuurlijk volkomen kudt dat je je board kwijtbent, ik hoop dat je het snel terug hebt! Het komt vooral door Micky die, als wij enigzins onrustig liggen te slapen, moederziels alleen van zijn prachtwerk als sommelier terugkomt, helemaal frust van al die wijn die hij niet in mag slikken, en dan gaat 'ie lopen pluizen op kitehigh tot ie iets gemeens en geniepigs kan zeggen - m.u.v. gisteren toen hij mij midden op de dag voor " Kitende mummie" uitmaakte. Maar toch houden we van hem.
Naa gewoon klote moment, kan wel tegen mopje maar de gedachte dat mn board ergens op zee drijft zonder mij... afzien...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hoho sorry! De verbinding klapt er iedere keer uit hier! Ik leef nog in het niet-Westerse gedeelte van Nederland.
maar even los van de mop......
Hoop natuurlijk ook dat je je board rap terug hebt!
|
|
|
c
Geen avatar
|
Hoho sorry! De verbinding klapt er iedere keer uit hier! Ik leef nog in het niet-Westerse gedeelte van Nederland.
maar even los van de mop......
Hoop natuurlijk ook dat je je board rap terug hebt!
Ok merci dan Zag u altij iets anders typen, waarschijnlijk een serieus efforeke aan t doen om iets gevat te schrijven
|
|
|
Micky
|
Je avotor is helemaal k*t...
|
|
|