kiteboard repareren

fuel owner

Geen avatar

September 23, 2008, 18:41:08
edit2Rapporteer  
hallo

Ik heb sinds kort ondekt dat mijn kiteboard een beschadiging ondervind, hij is waarschijnlijk in aanvaring gekomen met een steen, en nu zit er een lichte deuk in waar aan eenkant je kunt zien dat de vezels heel licht openliggen. Nu ben ik bang dat als ik weer ga varen er dan water in kan lopen dus hoe kan ik dit het beste vullen? heeft iemand een idee?

alvast bedankt, lute smid
Bram Wilbrink

Antwoord #1 September 23, 2008, 19:44:08
edit2Rapporteer  
Losse delen verwijderen... mischien beetje opschuren met heel fijn papier en dan Epoxy om te lamineren aanmengen en opsmeren. Dagje wachten op wind en knallen.
Morres

Antwoord #2 September 23, 2008, 19:57:05
edit2Rapporteer  
lijkt me niet nodig te repareren.
Hoogstens een beetje epoxy erin smeren of iets van witte kit ofzo
Hardcorekiter

Antwoord #3 September 30, 2008, 19:18:29
edit2Rapporteer  
beetje epoxy beetje witte kit werk je in de bouw?

suc 6 ik zal het netjes laten repareren
Eddy Lansink

Antwoord #4 Oktober 09, 2008, 23:55:33
edit2Rapporteer  
Volstorten met cement lijkt me de beste optie!

Nee er is niets aan de hand, dit is alleen een wat diepere kras.
Je board heeft een foamkern, dus je hoeft ook niet bang te zijn dat hij water gaat zuigen.
Als het mijn board was geweest was ik gewoon doorgevaren zonder er iets aan te doen, maar je kunt er inderdaad een laatje epoxy in smeren als je dat een beter gevoel geeft.

Eddy Lansink
(X-treme Kiteboards)
hendrik@zwin

Antwoord #5 Oktober 16, 2008, 21:21:11
edit2Rapporteer  

in el gouna hadden er ook enkele mensen hun boardje gekrasd op het rif en daar wat het gewoon een paar uur de kern laten uitddampen in 40°c en dan hup volsmeren met secondenlijm
vlakmaken , en vlakschuren , de boardjes vaarden er niet slechter om
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.