Geronimo79
|
ik blijf dr bij deze gast moet een goede sponsor krijgen.. Hijs wel bruut die gast hoor.. pfff
|
|
|
Alferink
|
Wie is dat dan? ik ken hem niet
|
|
|
Vinni
|
Goede sponsor? Die jonge man krijgt alles bij SS wat hij wil, daar kan 3E niet aan tippen
|
|
|
Kevin
|
He is dit filmpje al eerder gepost of zo ken hem helemaal niet joh haha
|
|
|
Lukadukido
|
ik stond daar op het strand, filmpje is al eerder gepost maar hier is ie wat leuker gemaakt,,, wel grappig om te zien want op het filmpje hoe ze het gefilmd hebben met dat zand en die hond enzo ziet er supervet uit,, maar in het echt schuurde dat zand alleen maar aan je voeten,, en die hond die raakte hij bijna in het swinnetje toen hij lande XD
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
"Her cunt grips him like a warm friendly hand, whoooo impossible concentration" Tja de muzikale omlijsting is ook best bijzonder... Maar wat een beul zeg die kale!
|
|
|
leeany
|
swinnetje? :S
leuk filmpje hoor, tenminste, hij blijft leuk.
|
|
|
Lukadukido
|
ja oke niet het swinnetje,,,,, heel ondiep water
|
|
|
Gerard93
|
Heel ondiep water!!!!!!! hea luuk xD Maar dit filmpje is er al een tijdje hoor en hij is nooit anders geweest
|
|
|
Kevin
|
ik stond daar op het strand, filmpje is al eerder gepost maar hier is ie wat leuker gemaakt,,, wel grappig om te zien want op het filmpje hoe ze het gefilmd hebben met dat zand en die hond enzo ziet er supervet uit,, maar in het echt schuurde dat zand alleen maar aan je voeten,, en die hond die raakte hij bijna in het swinnetje toen hij lande XD
Ik weet niet maar hijs toch echt het zelfde als deze: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,32370.msg400082.html#msg400082later Kevin
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Zit de slowmo nog eens goed te bekijken zie ik dat Rubs op het hoogste punt van de kiteloop gewoon doodleuk zijn bar los laat en lijkt te genieten van het uitzicht. Hoe relaxt!?
|
|
|
Kevin
|
Zit de slowmo nog eens goed te bekijken zie ik dat Rubs op het hoogste punt van de kiteloop gewoon doodleuk zijn bar los laat en lijkt te genieten van het uitzicht. Hoe relaxt!?
Dat heet een bar spin is niet eens zo gek moeilijk alleen is het net als de kiteloop een kwestie van doen en lef.
|
|
|
Lukadukido
|
Ik weet niet maar hijs toch echt het zelfde als deze: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,32370.msg400082.html#msg400082Ja oke je hebt gelijk. En dat is idd een barspin
|
|
|
diesel oo7
|
blijft inderdaad de loopking vette actie jammer dat ik er zelf niet bij was
|
|
|
|
Micky
|
dude??
hoe oud
Zelfs met kerst ben je een negatief eikeltje....
|
|
|