|
Kevin
|
En voor iemand die niet op Kitestuff.nl wilt kijken(wat ik begrijp en zelf ook liever niet doe ): Slingshot Fuel 09 5m² kompleet - € 1.229,00 > bestel 7m² kompleet - € 1.289,00 > bestel 9m² kompleet - € 1.389,00 > bestel 11m² kompleet - € 1.439,00 > bestel 13m² kompleet - € 1.479,00 > bestel 15m² kompleet - € 1.519,00 > bestel
|
|
|
DHSKite
|
Zooooo hé..!! Das een hoop dinero's!!
|
|
|
Idefixe
|
En voor iemand die niet op Kitestuff.nl wilt kijken(wat ik begrijp en zelf ook liever niet doe ): Slingshot Fuel 09 5m² kompleet - € 1.229,00 > bestel 7m² kompleet - € 1.289,00 > bestel 9m² kompleet - € 1.389,00 > bestel 11m² kompleet - € 1.439,00 > bestel 13m² kompleet - € 1.479,00 > bestel 15m² kompleet - € 1.519,00 > bestel Dan zullen ze bij surfpirates wel een foutje gemaakt hebben dan: Kite only: 7m € 759 9m € 819,00 11m € 869,00 13m €929,00 15m € 990,00 barretje er bij voor € 199,00 linkje Is dus nu in Duitsland de 2009 Fuel goedkoper dan de 2008 bij de meeste NL shops..... Gaat ergens wat fout dan
|
|
|
Bram Wilbrink
|
thanks idefixe...
Beetje off topic ........
Dat er een verschil is is verklaarbaar ivm belastingen.. hier zijn die namelijk hoger maar het verschil is veel groter dan alleen die tax zo lijkt het. Weet iemand die tax tarieven van ned en duitsl. zo uit het hoofd ? Zijn die nederlandse shops zulke graaierds?
|
|
|
Morres
|
DE en NL hebben beide gewoon 19% belasting hoor, of heb je het over importheffingen o.i.d?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
En wat denk je, in Duitsland kopen ze misschien ook wel een factor 5 of wat meer in. Dat scheeld ook een hele hoop.
|
|
|
Bram Wilbrink
|
JA heffingen klinkt als belastingen dat bedoel ik... Ik bedoel eigenlijk datgene wat naast inkoopkorting en winstmarge het prijsverschil bepaald... dus heffingen / taxen.
|
|
|
Idefixe
|
Al sinds de oprichting van de E.U. is één van DE speerpunten: het opheffen van financiële drempels tussen de lidstaten onderling om zodoende het handelsverkeer te bevorderen. Zo'n beetje alle E.U. landen hebben dezelfde tarieven op import van buiten de E.U. Bij handelsverkeer tussen de diverse E.U. landen worden er geen extra heffingen opgelegd. De ondernemer uit NL krijgt p'cies dezelfde heffingen om z'n oren als de ondernemer uit Duitsland.
|
|
|
Naishie
|
Qua design verschrikkelijk lelijk lijkt JN van vroeger wel word nu wel tijd voor een ander printje
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Het zijn dus graaierds hier in nederland.... Thanks voor uitleg
|
|
|
|
Idefixe
|
( off topic) Marc 87 "copy / paste" actie natuurlijk wel ff bronvermelding ( kitehigh) erbij zetten dan hè ( on topic) persoonlijk vind ik ook de nieuwe Fuel weer retemooi
|
|
|
Gerard93
|
Alles in Duitsland is goed koop (aldi, etc)
|
|
|
Langbeest
|
Nemen we toch lekker een kredietje???????
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
( off topic) Marc 87 "copy / paste" actie natuurlijk wel ff bronvermelding ( kitehigh) erbij zetten dan hè ( on topic) persoonlijk vind ik ook de nieuwe Fuel weer retemooi Ja zal ik effe doen, is wel zo netjes ergenlijk. Maar als je kijkt naar de prijzen echt alles is achterlijk goedkoop vergelijken met hier.
|
|
|
Idefixe
|
geintje man
|
|
|
ItsMe.Erik
|
@Mario je maakt me wel weer lekker, maar zoals jij als geen ander weet is het probleem dat je toch geen kleuren kan kiezen. Vaak worden maar 2 of 3 typen kleuren gestuurd en daar moet je het maar mee doen. En inderdaad het prijverschil is wel erg groot. Heeft er al iemand, behalve Ruben met de Fuel 09 gevaren. Ik ben namelijk benieuwd of de low end van de 11 verbeterd is en of ie sneller stuurt dan het 2008 model? (ik vind het 2008 model namelijk iets trager sturen dan het het 2007 model en het low end vind ik ook iets minder (1 a 2 knoopjes, maar))
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
in duitsland kost een 7m kompleet dus nog 958 euro. Die prijzen die mario hier post zijn advies prijzen, t zal heus wel leuken om daaronder te komen. Beetje onderhandelen..
|
|
|
ItsMe.Erik
|
in duitsland kost een 7m kompleet dus nog 958 euro. Die prijzen die mario hier post zijn advies prijzen, t zal heus wel leuken om daaronder te komen. Beetje onderhandelen..
Zo is het maar net, maar ik vraag me af of de shops hier er zoveel af doen. Vaak is dit niet het geval
|
|
|
Idefixe
|
Inderdaad kun je zowel bij de Duitse als de NL shops vaak onderhandelen over de prijs die ze opgeven
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
klopt, maar bij surfpirates met die prijs is er weinig onderhandel ruimte. Ze maken nu al heel weinig winst op die dingen!
|
|
|
leeany
|
zeer vet dat hij ook in grijs met wit komt.
|
|
|
Gj
|
toch kan je in duitsland nog 200 euro er wel afhalen
|
|
|