ik denk dat je depowerkoord te lang is , als je dat van north hebt ,.... ja dat is gewoon erg lang ik vermoed dus dat je hem op volle power te dicht trekt en hem op depower teveel geeft dus je depower wat inkorten en je stuurlijnen wat verlengen misschien
het kan zijn he maar dit is nu waar ik het eerst op denk of je pompt hem natuurlijk veel te zacht op , je kite moet knetterhard staan ik blijf pompen totdat je hem hoort kaatsen als je er met je nagel op slaat
Probeer eerst de lijnen op je bar eens goed af te stellen. Doe een stukkie touw door de uiteinden van je stuurlijnen en powerlijnen (4x) En bind dit aan een paaltje. Loop alles uit en trek je lijnen strak. Wanneer je je depower strap helemaal open hebt dan moet je je bar tot ongeveer zo'n 10-15 cm. van je chickenloop staan. Stel dit eerst goed af. Op deze manier heb je een basic setting die voor je torch III gewoon voor 95% goed moet zijn.
Hierna kun je alles verder fijntunen. Stuurlijnen koopje verder, stuurlijnen knoopje dichterbij. Powerlijn knoopje verder, powerlijn knoopje dichterbij. 5e lijn op zijn langst houden, dus verste knoopje vanaf de kite.
hendrik ik probeer ook een punt te vinden dat ik iets heb van, mijn kite is nu precies goed opgepompt,, de eerste tip die ik kreeg is als je leadingedge kan buigen of rimpeltjes als je er druk op zet dan is ie niet goed, maar wat bedoel je met kaatsten als je er met je nagel op slaat?