ja maar als er iemand aan kan hangen wil niet zeggen dat die het houd, want niemand weegt zoveel als je kite soms trekt want vandaag is dat oog waartussen dat touw op je rug zit gewoon gebroken, en nee niet het stiksel dat grote stalen oog zelf.
« Laatste verandering: Oktober 24, 2008, 19:09:10 door NIELZZZZ »
nee is wel een warrior anders ben ik genaaid haha oke sorry lijn maar het is zo dik wat ik had dat eigelijk touw vind die oog zal inderdaad gebroken zijn op een las was ook twee jaar oud alweer.
maar voor de zekerheid dat LIJN dus gewoon gebruiken om me hp leash die ring erom heen te doen?
ff wat meer leestekens gebruiken.,,, is soms echt niet te lezen -->>maar het is zo dik wat ik had dat eigelijk touw vind.... beetje onbegrijpelijk toch?
haha ja ik lees het nu ook beetje geen nederlands maar, excuus was net wakker toen ik het schreef. en ja leestekens ben ik niet echt goed in ,prop er zo nu en dan gewoon ergens 1 tussen.
Ik heb een 07 Warroir maar dan in e windsurfversie (kiteversie was toen niet binnen, en moest zonodig een harnas hebben).. De windsurfversie heeft geen lijn aan de achterkant dus hang ik mn hp gewoon aan mn haak.. Doet nog iemand dit zo?
@ Denn..zit er wel op hoor Ik heb ook de 2008.... En het is stevig genoeg en jaa..zelfs als er iemand aanhangt! Heb laatst 2 keer iemand eraan gehad om ze terug te draggen naar de kant...Waren beide in problemen geraakt zo'n 200m uit de kust...