Jemiggg Wat was dat een DRAMAAAAAAA !! Ik was op 9 uur op HOORN CS vraag ik aan zo'n busschauffeur of hij weet wanneer dus bus naar schellinkhout gaat. Zegt hij ja ik durf het haast niet te zeggen
Maar de bus gaat pas 10 over half 12 . Hij zegt of je wacht of ik neem je mee ,, en dan leg je ik je uit hoe je moet lopen na afijn ik mee rijden en oppeens zegt hij voor een stoplicht ow sorry ik heb verkeerde informatie door gegeven dus hij zegt of ik neem je mee terug of ik breng je naar een alternatief na ik ging mee zegt hij je mag hier uitstappen gaat die meneer het uitleggen , en zegt hij ja je moet door je moet deze hele weg uitlopen en dan kom je bij schellinkhout stoplichten ik uitlopen kwam ik oppeens in een woon wijk
ik was helemaal hopelloos en ik dacht dit wordt niks meer dus ik bel bij iemand aan en zeg weet u misschien hoe ik naar schellinkhout moet komen. Ow dan moet je vnaf hier 5 km minimaal lopen hij zegt wacht even als ff in de auto gaat zitten dan geef ik je een lift
IK super blij en om 11 uur kwam ik aan op Schellinkhout (H)
Leuk verhaal hee
@ daviddoff ik was al weg toen je het zei
maar als jij volgende keer naar Hoorn Cs komt dan Lopen we dat hele end samen okej
Gr. Ric