Vinni
|
En als je kitehigh eens doorbladert zie je dat dit filmpje nu al een keer of 3 is gepost
|
|
|
Willy77
|
@ Vinni: Gast je bent pas een loser als je dit soort reacties schrijft. Iedereen die hier zxijn reacties post doet dat met goede bedoelingen. En niet iedereen heeft de tijd om alle berichtyen op het forum door te lezen. Ik was van mening dat de video redelijk nieuw was aangezien hij op de eerste pagijna van Dumpert stond en dacht er mogelijk mensen een plezier mee te doen. Doordit soort reacties zal ik me voortaan wel bedenken om nog een reactie te posten.
Greetz
|
|
|
der Torch
|
geen lafbekkerij he haha.... en om de sfeer er maar even in te houden==>> mooi he zo'n bandit in de sneeuw haha!!
|
|
|
Geronimo79
|
AARRGGGGGhhhh... en wij arme noorderlingen amper sneeuw.... et veld was amper wit.....
|
|
|
Stanley
|
Helaas het leek zo veel belovend maar helaas toch net even te weinig in de buurt van Lelystad. Ziet er wel wit uit maar toch net even te weinig anders was het earthkiting geworden.
Nu maar hopen dat het vannacht nog wat meer sneeuw dan morgen een groot weiland opzoeken blijft de sneeuw net iets beter opliggen dan zo doorgeploegde akker.
|
|
|
Vinni
|
@ Vinni: Gast je bent pas een loser als je dit soort reacties schrijft. Iedereen die hier zxijn reacties post doet dat met goede bedoelingen. En niet iedereen heeft de tijd om alle berichtyen op het forum door te lezen. Ik was van mening dat de video redelijk nieuw was aangezien hij op de eerste pagijna van Dumpert stond en dacht er mogelijk mensen een plezier mee te doen. Doordit soort reacties zal ik me voortaan wel bedenken om nog een reactie te posten.
Greetz
Stel je niet zo aan man!
|
|
|
vissie
|
Hier zelfde verhaal.. beetje groen met witte stippe?
VInni hou je rustig he..haha
|
|
|
shannon89
Gast
|
ongesteld ofzo heren? Haha waar een mens zich druk over kan maken.
Heeft t daar in het zuiden nog gesneeuwt vandaag? Ik was vanmorgen helemaal blij toen ik vanuit mijn bedje witte daken zag, maar helaas... veel te weinig sneeuw:(
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
ongesteld ofzo heren? Haha waar een mens zich druk over kan maken.
Heeft t daar in het zuiden nog gesneeuwt vandaag? Ik was vanmorgen helemaal blij toen ik vanuit mijn bedje witte daken zag, maar helaas... veel te weinig sneeuw:(
In Breda alleen regen... dus weinig sneeuw meer Maargoed ik heb me bewijs al geleverd Top...
|
|
|
|
|
|
Mees..
|
Idd, echt geheel het bovenstaande niet lezen, Vinni, aan jou de eer!
|
|
|
blauw12
Geen avatar
|
kom maar dan vinnie , binky , of gaat je holmaatje meester het doen
|
|
|
Morres
|
ongesteld ofzo heren? That's my funny.. Anyway, zullen we maar weer ontopic
|
|
|
|
Morres
|
Doe niet zo sneu man, je mag ook wegblijven hoor.
|
|
|
|
Vinni
|
Mijn holmaatje meester is dhr. M te Z. Met andere woorden Micky! Aangezien Mick bij deze discussie niet betrokken is, heeft jou reactie geen inhoud. Ook bij jou is het dus van toepassing dat je kitehigh wat vaker moet doorbladeren. En kom dan niet met het excuus aan dat je dat wel doet, want dan wist je wel wie mijn echte holmaatje meester is. Mvg, Koning Vincent Edit: tssk, en dan ook mijn username nog verkeerd spellen
|
|
|
vissie
|
hee vinni(e) ik zag laast een filmpje op dumpert.. Nee gein jongens.. Maar.. Waar sneeuwt het nog hier niet meer? het gaat weg;(
|
|
|
Vinni
|
Pff, vanochtend samen met lorenz en ilona de halve flevopolder afgereden naar een ''gras'' land maar helemaal niks gevonden :'( Overal super grote ruimte met een mooi laagje schnee erop maar zodra je er staat is het bouwland waar net ingezaaid is en je dus zo een halve meter de grond in zakt
|
|
|
Nature
|
Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh putin ROFL Gruwlijk Updraft van de berg
|
|
|
vissie
|
@blauw 12.. Kom op man.. Ga kitesurfen ofzo.. chill we zijn hier niet om lui bang te gaan maken..als je dat al lukt
|
|
|
Marko
|
Pff, vanochtend samen met lorenz en ilona de halve flevopolder afgereden naar een ''gras'' land maar helemaal niks gevonden :'( Overal super grote ruimte met een mooi laagje schnee erop maar zodra je er staat is het bouwland waar net ingezaaid is en je dus zo een halve meter de grond in zakt Ik heb ook nog eve gekeken in de polder maar het was al te laat en echt heel veel sneeuw lag er ook niet meer of wind je wel vinni?
|
|
|