Geronimo79
|
oow die 134 trax 4 is MOOOOOI!
|
|
|
|
|
vissie
|
Lekker hoor.. alleen vind ik wit met goud er gaaf hoor van de oude trax
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Lekker hoor.. alleen vind ik wit met goud er gaaf hoor van de oude trax
Tja maar dat wit wordt na een paar maanden beige
|
|
|
vissie
|
Ja idd dat zag ik idd,, Toch zit ik er aan te denken wat de opvolger wordt.. maar deze zou wat mogen kosten denk ik
|
|
|
Kevin
|
Oke ik ga zeker weten die Acid 2 testen ziet er echt super sick uit
|
|
|
Idefixe
|
Design / print van de Acid 2 : helemaal TOP nu nog ff van die fel gekleurde paars/roze vinnetjes eronder. ( zie je hem overal terug ) (btw Kevin: die Avatar land je volgens mij niet / of wel )
|
|
|
Lex
|
Die Acid is geniaal!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik zou alleen die ACID2 al willen hebben vanwegen de print.... Geniaal !!!!! Had liever de print op de Trax gezien.. Volgens mij is de ACID2 een beperkt board (new school)
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik had begrepen dat er wel kleine wijzigingen zijn aangebracht bij het al uber zijnde 2008 model. O.a. door het tekort van carbon in de wereld is de samenstelling wat verandert. Ik ben benieuwd. Wie weet zit er ook bamboe in verwerkt, zoals bij de nieuwe waveboards.
|
|
|
Kevin
|
(btw Kevin: die Avatar land je volgens mij niet / of wel ) Nee land hem inderdaat niet hellaas maar dat komt wel Ja is die Acid2 is alleen New-school/Wakestyle of??
|
|
|
Buur
|
Ieder jaar doen ze er bij F-one een schepje boven op... kan niet wachten om ze in het echt te zien, dan zijn ze neem ik aan nog vetter dan de plaatjes...
|
|
|
DHSKite
|
kikke waus gek!
dikke boards.. vette graphics.. leuk gedaan fone
|
|
|
johan h
|
Heb het idee dat de boardjes na een paar van alleen maar groter worden nu in ieder geval bij f-one weer wat kleiner worden
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tja maar dat wit wordt na een paar maanden beige Ja dat heb de mijne ook, die krijgt ook beige vlekken aan de onderkant
|
|
|
|
helium
|
Zal vast de enige zijn maar vind de nieuwe Acid SPUUGLELIJK! Ga zeker m`n 2008 niet vervangen met de 2009.
|
|
|
Geronimo79
|
vind em ook niet mooi hoor.
|
|
|
Kaptain
|
Acid 2 spuuglelijk, maar wat een beauty die TX2