(HJ) MINI-ME
|
Youtube al gecheckt met de woorden: "crash, kite" ?
|
|
|
sjembek
|
Ja, alles al gechecked. Zelfs hanglos haha
|
|
|
|
sjembek
|
Zo fet, een filmpje waarin een kiter verlamd raakt. Die wil ik ook zien!!!
???
|
|
|
Mees..
|
Zo fet, een filmpje waarin een kiter verlamd raakt. Die wil ik ook zien!!!
Sadist.
|
|
|
Joy.H
|
heb ff voor je gekeken maar kan niks vinden weet wel dat het van EO, het zal je maar gebeuren was.... jongens waar slaat het nou op om met dit zeer tragische ongeluk te gaan spotten???? Reet zoekt gewoon een filmpje, waarvoor weet ik ook niet? maar het zal niet voor de lol zijn want het is nogal emotioneel en absoluut geen leuk filmpje :'(
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Reet, Mees, weleens van sarcasme gehoord...?
|
|
|
Joystick
|
ja leuk,sarcasme altijd lekker duidelijk op een forum
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Weleens van inlevingsgevoel gehoord?
|
|
|
Idefixe
|
Het komt natuurlijk wel een "beetje vreemd" over als je zonder enige toelichting vraagt naar een eerder geplaatst filmpje over een kite-ongeval, helemaal als je dan ook nog eens reageert met de opmerking "zelfs hanglos haha" ( vandaar dus ook de reactie van Loepie ) Ik denk dat je de uitzending bedoeld van een jonge man die ( inderdaad door "het uitproberen van...." ) verlamd raakte en naderhand zelf er "een einde " aan gemaakt heeft. Volgens mij was dat iets van de E.O. de LINK van micky is helemaal de juiste.
|
|
|
@LaurenS
|
Best wel heftig filmpje,mijn inlevingsgevoel werd danig op de proef gesteld.Alleen heb ik het niet zo met dat EO gezever.
|
|
|
Marko
|
O toen ik dat filmpje zag kreeg ik helemaal koude rillingen. wat een kerel en wat een verhaal. :'(
|
|
|
Kaptain
|
Ik had het nog niet gezien, maar kon moeilijk mijn ogen droog houden. Wat een triest verhaal. Hoop dat mijn gezin, maar eigenlijk gewoon dat van een ieder, bespaard blijft!
|
|
|
sjembek
|
Hoezo zou het vreemd zijn dat ik dit filmpje zoek? Het heeft gewoon een indruk op mij gemaakt een tijd geleden en ik wilde m terugzien. Tnx Micky
|
|
|
Joy.H
|
Ik had het nog niet gezien, maar kon moeilijk mijn ogen droog houden. Wat een triest verhaal. Hoop dat mijn gezin, maar eigenlijk gewoon dat van een ieder, bespaard blijft!
juist
|
|
|
Poeri
|
Heel heftig, dat zo'n gezond iemand dit moet gebeuren. Ik zit ook met een brok in me keel!
|
|
|
|
Geronimo79
|
Gadsamme... Het zal iemand dan ook gebeuren...
Ben blij voor die vent dat et over is... Hij had nooit in leven mogen blijven... Verschrikkelijk rot voor iedereen, maar je kan van te voren zeggen dat voor iemand zoals hij (zoals hij overkomt in die video) dat een leven op die manier totaal ongewenst is. De totale depresiviteit in zn ogen daarna was et al duidelijk. Kan dr nog 100 dingen over zeggen maar laten we dat even niet doen...
nogmaal gadsamme het zal iemand dan ook maar over komen. en voor het geval dat, Als et mij overkomt. euthanasie aub.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Hoezo zou het vreemd zijn dat ik dit filmpje zoek? Het heeft gewoon een indruk op mij gemaakt een tijd geleden en ik wilde m terugzien. Tnx Micky Op mij heeft het anders ook een behoorlijke indruk gemaakt. Ik heb het ook niet zo met de EO, maar docu's kunnen ze zeker maken en ze weten de gevoelige snaar te raken.
|
|
|
Stanley
|
Oke erg triest en welke lering trekken wij hieruit? geloof niet dat dat de jongeren of ouderen onder ons hierdoor een trick minder vlak voor de kant in het ondiepe, of in de buurt van obstaksel minder prroberen te sticken. Daar is de gemiddelde kiiter te camera geil voor
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Erg hefftig mannen, dan wordt je wel weer ff met beide benen op de grond neer gezet
|
|
|
Geronimo79
|
of je gaat gewoon niet met je extra lange leash aan een hek kiten..(hoe je et evt ook wilt noemen) misschien ook geen raar idee.....
en ja dit kan ook wel zonder die grapjes gebeuren... en denk idd ook niet dat iemand hierdoor even voorzichtiger gaat worden.. zit niet in de aard van het beestje.
|
|
|
helium
|
Een F@#cKing mooie documantaire!! Tragisch eind
|
|
|