mike
|
ik zit ook al te wachten
|
|
|
martijn
|
jooooow, ik heb ook nog niks binnen. Van de Access en kitemagazine niet
|
|
|
sjorsie
|
Access kiteboard magazine komt uit in week 6, 12, 21, 31 en 41.
|
|
|
|
Idefixe
|
Acces komt wsch toch eerst met die veredelde wehkamp-gids eeeuuh productguide uit. ( met in de ene helft de windsurf en andere helft de kitesurftoestanden ( scheelt ze toch weer een beste bak)) Als ze dat nu eens in dec zouden doen.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heb me abo's opgezegd Tis toch ieder jaar hetzelfde, alles is goed , beter best. En die prachtige verhalen over die schitterende plaatsen komen me oa ook me strot uit.
|
|
|
Kevin
|
Heb me abo's opgezegd Tis toch ieder jaar hetzelfde, alles is goed , beter best. En die prachtige verhalen over die schitterende plaatsen komen me oa ook me strot uit. Ik had het niet beter kunnen zeggen
|
|
|
|
Kitemen
|
Ik heb me ook geabboneerd op de Acces. Dat was al in november ofzo en ik heb nog steeds niks ontvangen. Alleen de windmeter heb ik al. Dus ik vermoed dat het blad dan in week 6 komt...
|
|
|
Armaniac
|
Heb ook mijn windmeter binne! cool ding nu nog wachten op de magazine zoals boven al vermeld in week 6 zal ie verschijnen!
|
|
|
martijn
|
iemand al wat binnen?
|
|
|
[Pepper]
|
Nog steeds niks ontvangen. De beloofde eerste uitgave van 2009 had vorige week al binnen moeten zijn....
|
|
|
onzin
|
ik heb ook nog niks
|
|
|
Joy.H
|
same here
|
|
|
sjorsie
|
kreeg vorige week een mailtje van acces kiteblad komt rond 20 feb uit!!op de website staat week 6.klopt dus niet
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Denk je dat er nieuwe of bruikbare info in zal staan
|
|
|
sjorsie
|
ik heb me laten strikken door de gratis windmeter...........
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Denk dat je het meeste nieuws al hebt gelezen op het net voor het blad op je mat ligt.
|
|
|
Idefixe
|
Denk dat je het meeste nieuws al hebt gelezen op het net voordat het blad bij de drukker is
|
|
|
onzin
|
maar daarom zijn ze nog wel leuk om te lezen en de revieuws zijn ook altijd wel leuk om t e lezen
|
|
|
martijn
|
+ leuke plaatjes of poster en trick tips
|
|
|
dimitri
Gast
|
Heb me abo's opgezegd Tis toch ieder jaar hetzelfde, alles is goed , beter best. En die prachtige verhalen over die schitterende plaatsen komen me oa ook me strot uit. Ik had het niet beter kunnen zeggen Amen.
|
|
|
Morres
|
ja die verhalen over verre plaatsen zijn totally gay, vaak ook slecht vertaald. iig: enige wat wel mooi is, zijn reviews van kites, test dus, door dezelfde persoon/personen gemaakt, dan is het pas goed een vergelijking. Dat mist op het net nog wel eens. Stef de jong had het goed voor elkaar vorig jaar, maar ditjaar heb op nog niks gezien.
|
|
|
Kevin
|
Stef de jong had het goed voor elkaar vorig jaar, maar ditjaar heb op nog niks gezien.
Ja had hij een Hadlow Pro tot zijn beschikking vond ie hem niks en waarom? Omdat die niet vloog zoals die wou of zoiets en hij kon zich niet voorstellen dat Hadlow ermee voer. Nou was echt niks mis met de kite en vliegt echt super dus bij de reviews van stef twijfel ik toch..
|
|
|