Nazar
|
Wat niks voor je ( !!!!
|
|
|
remcokite
|
flink kl.te !! Is de sleutel eerst gestolen ??
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
join the club, vandaag bij mij ingebroken en kleding+telefoon gejat:( op strand slufter
|
|
|
nepke
Geen avatar
|
Klote zooi man!! wie wil er nu een blauwe Dacia Logan? Nee ff zonder dollen, hoop dat je alles snel terug krijgt
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Sjezus, wat een verhaal! Gewoon je hele auto. En niemand die het gezien heeft op die redelijk drukke locatie En een tank mag je hier officieel niet rijden als burger, je gaat er bijna aan denken om een tweedehandsje aan te schaffen.
|
|
|
Morres
|
Kitehigh.nl knokploeg-bus, waarheen?
|
|
|
Idefixe
|
mocht ik ooit iemand snaaien met jatten: Ik zet 'm met zijn ( of haar ) blote reed met wat ty-rappies ( of hoe je die ....... dingen ook noemt ) vast aan de eerste de beste lantaarnpaal met een groot bord om zijn/haar nek: IK BEN EEN DIEF ( LAAT MIJ AUB HIER MAAR FF STAAN / IK HEB HET VERDIEND )
|
|
|
NIELZZZZ
|
echt klere lijers,ze moeten gewoon van je spullen afblijven. je durft straks niet eens rustig het water op
|
|
|
Goonie
|
ff je kenteken plaatsen en ook op marktplaats zetten bij oproepen... je weet het nooit maar sommige mensen hebben een goed nummeriek geheugen en wie weet.. alles helpt.
wel f*ck voor je kerel.. veel succes
|
|
|
Dutchy
Logs: 0 | 9 uur
|
denk dat we maar eens op wacht moeten gaan zitten in mijn bus met geblindeerde ramen en die teringlijers dr ogen dicht-stompen het word steeds gekker zelfs op de sluf waar godv...iedereen met zn porum erop zit maar ze hebben er gewoon schijt aan en verbibsen zo ons plezier.....moet maar eens stoppen !
|
|
|
naishdude
Gast
|
staat daar per toeval geen webcam ergens ??
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
HIER WORD IK DUS DOODZIEK VAN!
|
|
|
vissie
|
Anders ik wel.. Serieus.. Hoe haal je het in je hooffd.. In de kofferbak gaan zitten met een flesje pepperspray en doorspuiten tot die op is.. Dan paar stoten verkopen en in de plump gooien zodat ze een goeie verkoudheidje te pakken krijgen.. Eikels
|
|
|
sthijs
Geen avatar
|
of beter... in het Haagsche Bos zetten met een paar tie-raps en zn broek op zn enkels... Misschien dat je wat kan vinden via de webcams? scheveningenlive staat er misschien precies op gericht? Sterkte, ik hoop dat je verzekering gaat meewerken! Thijs
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
de webcams nemen geen beelden op volgens mij.
|
|
|
spoetnik
|
Ongelooflijk niks!!!! Wat een teringlijers.
Wat ik heb begrepen had je je sleutels op je wiel gelegd, dat vindt ook wel een beetje naïef, zeker nu het clubhuis er weer staat.
|
|
|
sjorsie
|
join the club, vandaag bij mij ingebroken en kleding+telefoon gejat:( op strand slufter
het lijkt wel of die eikels heel de dag tussen oostvoorne en slufter heen en weer rijden of er een auto staat waar niemand bij is en opbreken die handel...je snap tog niet dat ze elke x weer geluk hebbeb dat niemand ze ziet..en op de slufter word gewerkt tog?dus zijn altijd wel mensen daar!
|
|
|
Magic Hat
Geen avatar
|
Schandalig dat er gestolen wordt.
Sleutel op je wiel leggen: gewoon dom. Neem een extra sleutel, zonder chip, en hang die tijdens het kiten om je nek. Kost een beetje, scheelt een hoop!
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Schandalig dat er gestolen wordt.
Sleutel op je wiel leggen: gewoon dom. Neem een extra sleutel, zonder chip, en hang die tijdens het kiten om je nek. Kost een beetje, scheelt een hoop!
Ze slaan gewoon een ruitje in, het heeft niets met sleutel te maken.
|
|
|
ilserem
Geen avatar
|
Sleutel lag niet bij auto! Iemand heeft auto weg zien rijden vlak nadat ik water was opgegaan, maar wist niet dat het mijn auto was en ook geen beeld van bestuurder. Ze hebben daar kennelijk staan spotten. Verder speculeren heeft volgens mij geen zin, maar extra alert zijn en elkaars spullen in de gaten houden wordt helaas steeds meer noodzakelijk.
Maurits
|
|
|
taunis2
|
Voor tegen het stelen van je auto een startonderbreker nemen. Voor tegen inbreken een auto alarm inbouwen. Werk perfect, en wanneer er kiters in de buurt staan hebben de jatters een groot probleem. Zover ik het heb bergrepen heb, zijn er in Oostvoorne en omstreken jatters uit oostbloklanden bezig. Ze komen hier voor een habbekrats in de haven werken en gaan daarna weer terug naar het Oosten + extra gejatte spullen. Maakt niet uit wat als het maar wat opleverd met doorverkopen. Dus let op gasten uit het oosten, meestal rijden ze langs om te checken!!!!!
|
|
|
Dutchy
Logs: 0 | 9 uur
|
ik heb trouwens nog nooit een pool zien kiten dus bij deze ....elke pool die de parkeerplaats oprijd.. ogen dichtstompen en in een vloerkleed rollen.........zit niks anders op
|
|
|