Idefixe
|
Knap werk van Youri
|
|
|
To
|
het is nog maar het begin, maar ik ben er tog bang voor dat het kevin niet gaat lukken
|
|
|
Lex
|
Zet hem net op hanglos, netjes van Youri!!! edit: hij stond dus al op hanglos
|
|
|
Kevin
|
Denk dat youri de enige is die Hadlow kan stoppen (sorry naam genoot kevin ) Aangezien de style van youri gewoon veel smoother is en dan die van Kevin langeree en de style van Hadlow ook zal het denk ik tussen youri en hadlow gaan maar ja wie weet kan Kevin het nog spannender maken als hij het volgende evenement wint. een top 3 met 2 dutchies erin is altijd goed
|
|
|
Jaime
Geen avatar
|
kevin komt nog wel!!
en aan style geen gebrek bij alle drie lijkt mij...
|
|
|
Vinni
|
Van HL afgeplukt:
Ik zal even duidelijk uitleggen wat er gaande is hier in dat Frankrijk. Gister was een grijze dag met regen en vlagerige wind(gevoelstemp. van 1 graadSmiley) In de eerste heat kreeg Vincent Tiger zijn board midden in zijn gezicht nadat zijn voet uit zijn voetband schoot na een frontmobe. Geloof me, de foto's zijn niet geschikt voor op hanglos. Een diepe vleeswond, gebroken kaak en een gebroken jukbeen was het resultaat. De beste man heeft de hele nacht onder het mes gelegen. Tom Herbert heeft na de crash nog twee uur in een shock op het strand gezeten. Door de kou en de crash stemde alle riders(op twee na) om te stoppen. Ondanks de stemming onder de riders koos de organisatie er toch voor om door te gaan.
Ook vandaag ging van start met regen en hele harde vlagerige wind. De wind was zo hard dat enkele vrouwen met drie meters het water op gingen. Daarom koos de wedstrijdleiding er voor om eerst 1,5 uur pauze te houden, en dan pas de vrouwenheats te starten. Kevin en Gerard hadden hierdoor de domme pech dat zij hun heats miste omdat de wedstrijdleiding op het laaste moment toch besloten had(zonder overleg met de riders) de vrouwen te cancelen en de mannen te starten. Gerard ging hierdoor het water op zonder lycra, en Kevin kon maar 3 minuten varen(waarvan 2 buiten het wedstrijdveld.) Hierdoor kwam Youri uiteindelijk uit tegen Aaron in de finale en voer een close heat in mega vlagerige condities. We zullen zien van de dubbels gaan brengen, maar ik verwacht dat we spectakel gaan krijgen.
|
|
|
|
FunkyoneNL
|
Youri goed je weer terug te zien en zo in vorm! Maar wel een beetje vaag als er daadwerkelijk zonder overleg de heat van Kevin en Gerard doorging. Dit riekt naar tegenwerking against the dutchiesss
|
|
|
Lex
|
Inderdaad vaag zeg! Flinke naaistreek dan! Ik zeg Kevin wereldkampioen dit jaar!
|
|
|
Marko
|
Ik hoop en denk ook kevin !
|
|
|
|
helium
|
Maar die Aaron blijft wel erg strak in de competities. Laten we hopen op de winst voor Kevin dit jaar. (Youri 2e)
|
|
|
Lex
|
Zolang het maar een Nederlander is dan
|
|
|
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
zo zie 2.16 Deze heb ik wel 6 keer bekeken. Pfff wat een smakker
|
|
|
helium
|
zie 3.16
|
|
|
Marko
|
wat een smakkerts poehe
|
|
|
|
alleen bij de hoge sprongen hoor je een hoop gejuich.
bij de lage technische moves blijft het akelig stil...
|
|
|
CeesV
|
leuk filmpje! zo te zien stond er genoeg porrrrr
|
|
|