Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Superrrrrrrrrrrrrrr mooi Mick! Hoop m binnenkort eens in het echt te mogen aanschouwen
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Superrrrrrrrrrrrrrr mooi Mick! Hoop m binnenkort eens in het echt te mogen aanschouwen Idd. hij heeft nu lang genoeg in Zevenhuizen gestaan
|
|
|
Micky
|
Superrrrrrrrrrrrrrr mooi Mick! Hoop m binnenkort eens in het echt te mogen aanschouwen Idd. hij heeft nu lang genoeg in Zevenhuizen gestaan Gasten...het enige wat jullie moeten doen is ff wind regelen... Vandaag ff rondje haven/boulevard Scheveningen....was best grappig.... Michiel, jij hebt een pb...
|
|
|
|
KappuhH
|
Wow wat een super vet ding Micky! Over jaartje of 5 weer zelfde project en dan weer wit maken?
|
|
|
Micky
|
Wow wat een super vet ding Micky! Over jaartje of 5 weer zelfde project en dan weer wit maken? Nooit meer doe ik iets aan dat ding..... Maandag ff met een vriendje van mij naar Palijs het Loo voor een leuke proeverij.......geen enkel probleem en natuurlijk een hoop bekijks. Nog ff nieuwe spiegels in Barneveld opgepikt en een lekker gevoel......eindelijk klaar. Dag later valt de koppeling een beetje weg.....grrrrrrr... Alle logische dingen nagekeken/ontlucht maar er moet dus een nieuwe koppelingscylinder in.... Met een beetje pech (waar mijn leven uit lijkt te bestaan sinds ik met dit project (of eigenlijk sinds ik geboren ben) ben begonnen) is de onderste cylinder lek en moet de hele bak er onder uit.... Ben ff klaar met geld uitgeven en wil gewoon ff genieten van 10 weken afzien zonder gezeik enz. Hij gaat woensdag ook nog gekeurd worden dus ben benieuwd....
|
|
|
Vinni
|
Sjong mick! Wat is dat ding gaaf geworden Haha ik hoop voor je dat de mankementen iets mee gaan vallen..
|
|
|
FunkyoneNL
|
Micky... wat een vette bak.... Echt super netjes gedaan!
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Is normaal hoor met renovatie projecten... Als je denkt dat je klaar bent heb je weer een nieuw probleem. Houdt je wel van de straat Mick. ook als het niet waait.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Micky ,ik heb je stukje in de Telegraaf gelezen leuk artikel ..... maar wel een wat lage beoordeeling voor zo,n prachtige zaak .....maar 1 ster
|
|
|
Micky
|
Micky ,ik heb je stukje in de Telegraaf gelezen leuk artikel ..... maar wel een wat lage beoordeeling voor zo,n prachtige zaak .....maar 1 ster Leuk artikel......huh... Make my f*cking day.....
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Ik vind die alarminstallatie helemaal geweldig daar durft echt niemand in de buurt te komen...................... Toffe bak.
|
|
|
jurrr
|
ziet er echt heel hard uit!!
|
|
|
Jeromez
|
Micky ,ik heb je stukje in de Telegraaf gelezen leuk artikel ..... maar wel een wat lage beoordeeling voor zo,n prachtige zaak .....maar 1 ster Leuk artikel......huh... Make my f*cking day..... oeps
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Dat krijg je er van he maar 1 ster... Komt natuurlijk dat die gozert die de wijn verzorgt er de laatste maanden niet helemaal bij is met zijn gedachte Hij had een of ander projekkie lopen. iets met een Jeep ofzoow
|
|
|
|
marcus aurelius
|
Dit is echt een superrrrvette bak!!! Hulde!!
|
|
|
Micky
|
In dank aanvaard.....
|
|
|
Jeromez
|
In dank aanvaard..... Rijdt ie al?
|
|
|
Micky
|
In dank aanvaard..... Rijdt ie al? Yep Jeepie is on tour....
|
|
|
Jeromez
|
In dank aanvaard..... Rijdt ie al? Yep Jeepie is on tour.... Gefeliciteerd! Geniet er van
|
|
|
Vinni
|
Supah mooi geworden! Leuk he als iedereen kijkt als je rond rijd!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Supah mooi geworden! Leuk he als iedereen kijkt als je rond rijd!
Niemand ziet hem, want die coating is dezelfde als op die Stealth bommenwerpers. Kost wat, maar dan heb je ook wat
|
|
|