Hallo medekiters,
zoals iedereen weet is ons kitemaatje Henry Kap op vrijdag 8 mei om het leven gekomen tijdens het uitoefenen van de sport waar hij zoveel van hield.
Wij willen Henry komende zaterdag 30 mei herdenken met een zogenaamde "cirkel of friends".
Iedereen die Henry heeft gekend is uiteraard van harte welkom.
Dit bericht is vandaag (maandag 18 mei) aangepast. Oorspronkelijk hadden we dit gepland voor vrijdag 22 mei. De familie van Henry heeft laten weten hier graag bij te zijn maar dat zij die datum verhinderd waren. Om deze reden is de nieuwe datum nu in overleg met de familie vastgesteld op zaterdag 30 mei.
Ik stel voor dat we om 15.00 uur verzamelen bij het Telstar Beachcenter op strand Horst.
We willen dan met alle surfers naar de plek lopen waar we Henry hebben gevonden.
Op deze plek maken we een grote cirkel met zijn allen. Dan wachten we tot het tijdstip waarop de windhoos losbarstte en op dat moment onsteken we met zijn allen de noodfakkels die we meenemen en als je een bloemetje neer wilt leggen dan leg je dat dan in het water. Dan kan iedereen Henry even op zijn eigen manier herdenken.
Hierna zullen we teruggaan naar de kant waar we nog een keer over het gebeurde na kunnen praten.
Ik kan hier in Harderwijk ongeveer 20 van deze Flairs kopen (meer hebben ze er niet op dit moment) en deze kosten ongeveer € 12,50 / stuk. Als jullie me van te voren een emailtje kunnen sturen op
info@telstarbeachcenter.nl om aan te geven of je erbij wilt zijn dan weet ik hoeveel er nodig zijn. Mocht ik er meer nodig hebben dan kan ik die nog elders in NL bijkopen maar dit moet ik dan wel optijd weten. (liefst voor woensdag!)
Henry hield van bloemen.... (zonder plastic want we leggen ze in het water)
zorg dat je je surfpak bij hebt.
als je een oude directional hebt die genoeg drijfvermogen heeft zodat je er op kunt zitten neem deze dan mee.(het water is kniediep maar het heeft wel iets als iedereen op een boardje zit in die cirkel)
Familie van Henry, als jullie dit lezen jullie zijn uiteraard van harte welkom. Wij hebben een surfpak voor jullie als je graag mee wilt op het water. Dit bericht wordt ook nog persoonlijk naar jullie gestuurd.
Henry.... may the wind always be with you!
Mike Verwater