|
Remco86
Geen avatar
|
Teigert heeft ook een nieuw speeltje binnen. Mooi, mooi! Via you love it gelukt uiteindelijk?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Nice Teigert! Volgens Marc is de SB ongeveer het beste op kitegebied, dus wellicht dat ik die kite ook maar eens moet proberen
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Nice Teigert! Volgens Marc is de SB ongeveer het beste op kitegebied, dus wellicht dat ik die kite ook maar eens moet proberen Dat maak jij ervan, zal zelf nooit een switchblade kopen in de kleine maten omdat het geen goede loop Kite is. De grote maten zijn meer dan prima omdat je daar toch niet mee loop. Maar het is wel zo dat Cabrinha gewoon de beste afwerking en constructie heeft van alle merken.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
@ Remco, nee niet bij jou love it die reageerde niet. Gekocht bij Rhein Main (windsurf.de)
|
|
|
|
Mitch!
Geen avatar
|
Ik heb ze al eventjes, maar door ziekte niet aan toegekomeom al te posten.
9m Zian Aquila Cabrina tronic 136
3x meegevaren, kite voelt echt super vertrouwd en boardje heeft fijne bindingen en vaart goed!
Ben deze vakantie begonnen en zoek nog kiters om samen mee te varen en natuurlijk van elkaar te leren. Locatie zal voornamelijk Strand Horst zijn.
Fotootjes komen als ik door heb hoe dat moet xD
|
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Splinternieuw karretje gekocht, zes zitplaatsen en massa's plaats!
En top om in om te kleden als het koud is!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Lekker hoor Kobrin En op zo'n rood/witte nummerplaat ook een stuk voordeliger dan op zo'n geel/zwarte
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Ja dat klopt Michiel, deze is verzekerd als lichte vrachtwagen.
Slechts 148 euro wegenbelasting per jaar.
Bij mijn kleine Astra was dat het dubbele!
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Dat betaal ik bijna per kwartaal voor dezelfde bus. Lang leve Nederland met zn bizarre belasting heffingen.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Dat betaal ik bijna per kwartaal voor dezelfde bus. Lang leve Nederland met zn bizarre belasting heffingen.
Per kwartaal? Dan is het Grijs kenteken of anders benzine, want dat betaalde ik per maand voor een middenklasser station diesel....
|
|
|
|
|
KappuhH
|
Per kwartaal? Dan is het Grijs kenteken of anders benzine, want dat betaalde ik per maand voor een middenklasser station diesel.... Ik betaal helemaal geen belasting voor mn auto, nu niet en nooit niet
|
|
|
BaSS
|
Preston's ingeruild (te klein) voor de Ronix Park 2014 Nice Timmeh! En er komt wind aan...........woot!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Top Tim. Ik vandaag een Ozone Edge 2013, 11m gekocht. Effies kijken of het wat is en dan de 7 en 9m er ook bij halen.
|
|
|
geloof68
|
@Ride: Dat is de tas..... Ou est la voile de kitesurf?
|
|
|
@LaurenS
|
@Tim,dat lijken wel Star Wars boots...te bewonderen komend weekend op je nieuwe Trax?
|
|
|
BaSS
|
Super John! Gefeliciflap!, maar eh.. kijken of het wat is.. kon dat niet voor het kopen?
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ja dat klopt Michiel, deze is verzekerd als lichte vrachtwagen.
Slechts 148 euro wegenbelasting per jaar.
Bij mijn kleine Astra was dat het dubbele!
wat? mijn fiat punto 1.2 16v kost al 75€ per kwartaal... stelletje uitvreters hier in NL. maar ja aan de andere kant onze wegen zijn beter en hebben niet zulk gelul met kitesurfen zoals in Belgie...
|
|
|
FlyingHigh
|
Lekker hoor John . Mijn 11m komt morgen binnen Als het wat is de 7 en 9 ook erbij..jihhhhhaaaaaa Mooie skyschoentjes Tim Wist niet dat er nieuwe bindingen uit waren Blijft je boardje tenminste aan je voetjes tijdens die kneiterharde mega loopertsss Bass, testen vooraf is zoooo 2012
|
|
|
BaSS
|
FlyingHigh, vind ik ook!! Ik bied je hierbij alvast 139,- euro voor je Edge mocht je het niks vinden!
|
|
|