Thx voor de info.. Ik zal ook zeker over je 11m2 Tribal denken (Is het trouwens een I of II?.. Denk wel dat ie misschien nog ietsjes te groot voor mij is :[ .. Met hoeveel knopen vaar jij op je 11m2? Ik hou me 7m2 nog wel met windkracht 5 maar daarboven echt niet meer :\
Hee Tim, jou keus om een 7 naast je 11 te nemen is helemaal goed!
Zelf heb ik met de tribal 3 7 meter in ongeveer 38 knoopjes gestaan, maar omdat die kite ook zeer snel is bouw je al snel druk op in lichte wind, met jou gewicht ( 55 KG ) kun je hem vanaf 15 knoopjes tot een knoopje of 32 varen.
uiteindelijk gaan je gewicht en ervaring alleen maar omhoog dus zal t alleen maar meer worden! suc6 en seeya @ the water!
Haha ik wou zo snel mogelijk een kite hebben en deze kon ik vlakbij mijn huis kopen dus dat heb ik toen gedaan. maar mijn "ideale" kite is een OR rise en aangezien ik deze nu goedkoop aangeboden krijg......
Thx voor alle reacties iederen... Maar ehh.. De aanbieding van Tim nu weigeren of aannemen? 46kg-49kg (ik weeg elke dag 3kg anders ) met een 11m2.. Is dat niet iets te groot? =/
Naishflow door rechts op het potloodje met papier te drukken kan je een bericht ook aanpassen. Dat zorgt ervoor dat je niet 3 keer achter elkaar iets moet reageren.
Over de kite mag het duidelijk zijn dat de 11 ondanks het lage gewicht wel goed is. (je groeit nog neem ik aan). Pas wel op en stap vroeg over naar je 7. Stap over bij een knoopje of 20.