Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
kan iemand me hier uitleggen waarom de meeste voor lul lopen met een broek over het wetsuit !!wat is hier het nut van behalve dat het echt zo jaren 80 is
lekker genuanceerd aangegeven! je loopt niet voor lul hoor, maar dat heb je nog niet in de gaten tot dat je pak scheurt aan de achterzijde. doei.
|
|
|
spruce
|
Gewoon handig dat je wat broekzakken hebt voor autosleutels. En met name om je zaakje een beetje weg te werken. We kunnen er wel allemaal omheen draaien, maar al eens iemand gezien zonder boardshort en een zittrapeze aan? Nou dat is nou precies de reden.
En bescherming van je pak en alles is leuk meegenomen
|
|
|
KiteDemon
|
.....eindelijk weer eens een topic met enorme diepgang......
|
|
|
spruce
|
.....eindelijk weer eens een topic met enorme diepgang......
Ja enorm he. Kitehigh loopt naar mijn idee een beetje minder dan vorig seizoen. Beter dat op de frontpage de actieve topics eens prominenter in beeld komen.
|
|
|
Vinni
|
Omdat veel bang zijn om te laten zien dat ze maar een heel klein bobbeltje aan de voorkant hebben
|
|
|
leeany
|
Het ziet er gewoon beter uit. Kan het allemaal wel helpen tegen schelpen die in je wetsuit snijden maar dat is dus voor mij niet reden 1.
|
|
|
sam
|
Vraag me af of je het ook mooier zou vinden als verder niemand het doet ;-)
Vind het persoonlijk best fout :-0 Mag ik wel zeggen toch, of maak ik nu geen vrienden?!?
Dacht trouwens dat deze hype op z'n retour is... Op een manier ook best jammer, vind het wel wat hebben om als een van de weinigen een beetje tegendraads te zijn...
|
|
|
|
Naishie
|
kan iemand me hier uitleggen waarom de meeste voor lul lopen met een broek over het wetsuit !!wat is hier het nut van behalve dat het echt zo jaren 80 is
heeft het een functie of is het een stuk imago ( waar ik dus niets van begrijp )\
aloha
Dus bij een short over een lang wetsuit begrijp jij het imago niet maar bij een shorty draag jij er wel een zwembroek over heen en begrijp je het imago wel
|
|
|
spruce
|
slotje graag
|
|
|
|
dimoss
Gast
|
dus als ik het goed begrijp herken je hieraan dus de beginners die idd vaak onderuit gaan want cool is het juist niet , het zijn net pubers met een angst om hun kleine pikkie te laten zien ik wordt er niet nat van vooral de 30 plusser in zo'n broek lachen man !!! en imago lijkt me juist iets om er stoer uit te zien en niet als een lullo
|
|
|
|
Naishflow
|
k draag mn boardshort over mn wetsuit ivm schaamte, vraag me nog steeds af waarom penis verkleining niet door het ziekenfonds vergoed wordt lataah
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
vind het er gewoon triest uitzien, pure surf rocks!
|
|
|
|
Jelle
|
Denk je zelfs tijdens het kiten nog aan sex?!?
|
|
|
Jelle
|
Ik zeg slotje......... HOezo, staat er wind dan?
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Niet steeds vragen om een slotje mannen. Het slotje komt er als iemand dat nodig vind. Nu gaat de discussie nog gewoon verder. Je moet wat op de windloze dagen
|
|
|
bitburger
|
Denk je zelfs tijdens het kiten nog aan sex?!? nee jij wel toch
|
|
|
Spoon
|
Damn gasten..
dat is net zo'n vraag als waarom mensen oorbellen nemen of tattoo's..
lekker onzinnig. Ik doe het omdat ik me niet prettig voel zonder.... Precies om diezelfde reden draag ik geen speedo bij het zwemmen en heb ik geen ballenknijpers als ondergoed.
Personal Preferences zoals dat zo mooi heet.
[sarcasme]Ach in de maatschappij van tegenwoordig is vrijheid van meningsuiting maar een relatief begrip. Waarom draag jij Nike's en geen All-stars? Ik vind al die schoenen maar lelijk en ik denk dat je er voor lul in loopt. Iedereen moet maar gewoon etnies dragen.. [/sarcasme]
pff..
misschien kunnen we hier nog een zinnig topic van maken door te vragen wat mensen ONDER hun wetsuit dragen. Als ik geen ondergoed o.i.d. draag krijg ik namelijk onwijze schrale liezen...
|
|
|
Vinni
|
Aah, daar snijd je een mooi onderwerp aan Spoon! Meestal heb ik gewoon de boxer die ik 's ochtens aan heb getrokken ook onder mijn pak aan. Natuurlijk heb ik ook wel eens geprobeerd om er niets onder te doen, maar dat vind ik niet prettig. Je klafots word niet lekker ondersteund en blijft niet goed op z'n plek hangen.
En dan kom je vanzelf weer uit bij het ''mode'' aspect! Zo denk je bijvoorbeeld opeens dat iedereen naar je kijkt als je klafots naar je navel wijst. Maar wie weet is dit volgend jaar de mode en denk je weer dat iedereen naar je kijkt als hij op half 7 hangt..
|
|
|
Gerard
Gast
|
Je klafots word niet lekker ondersteund en blijft niet goed op z'n plek hangen. ??? Ik vaar altijd met niets eronder en mijn "klafots" blijft keurig op zijn plek hangen. Tegen mijn knie.
|
|
|
kitebart
|
Ik rol hem op, elastiekje rond en klaar
|
|
|