Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
kan ik morgen misschien dan eindelijk die snot lap van michiel varen?
|
|
|
Taco.
|
Groen geel? nieuwe kleurtjes erbij? Klinkt goed!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Groen geel? nieuwe kleurtjes erbij? Klinkt goed!
Zijn geen nieuwe kleurtjes. Is de "green-party" kleur van 2010. Waarom het woord "green" snap ik ook niet helemaal want de kite valt aardig geel uit
|
|
|
KappuhH
|
Hij valt idd een beetje geel uit, in de 3d afbeelding van Zeeko ziet hij er ook veel groener uit. Vindt hem net iets te girly met dat roze er bij. De zwart/roze vindt ik wel heel erg stoer!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
De keur zoals ik hem hier op de foto heb staan is de kleur die in productie is gegaan. In de 1ste video en folder staat nog een (geel/roze) proto type. Er komt in December ook nog een wit/groen gekleurde op de markt. Op deze foto zie je ook goed het E.R.A (de blauw gekleurde lijn) zitten.
|
|
|
milamber
|
Wie is eigenlijk de dealer in NL? Op de site van Zeekoe staat alleen een belgische shop. Ben wel benieuwd wat een setje zou moeten doen (12 - 9 denk ik)....
Oh Ja, zijn ze nog ergens te testen?
|
|
|
KappuhH
|
kitepro.nl gaat ze verkopen, adviesprijzen staan al op hun site. Wat is je gewicht? Bij 85+ zou ik voor 12/9 gaan, daaronder 10/7.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wie is eigenlijk de dealer in NL? Op de site van Zeekoe staat alleen een belgische shop. Ben wel benieuwd wat een setje zou moeten doen (12 - 9 denk ik)....
Oh Ja, zijn ze nog ergens te testen?
Ik ben op dit moment in het bezit van een 12m2 en 9m2 Notus. Waar vaar jij meestal? Kitepro gaat idd Zeeko in Nederland verkopen maar moet nog steeds de site updaten
|
|
|
KappuhH
|
Kitepro heeft Zeeko al de hele week op de website staan hoor dus hoeven ze niks te updaten.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Kitepro heeft Zeeko al de hele week op de website staan hoor dus hoeven ze niks te updaten.
Je hebt gelijk. Heb ik even over het hoofd gezien.
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Weet iemand of het mogelijk is om deze te testen in Zeeland? En dan het liefst op mijn homespot Borssele?
|
|
|
KappuhH
|
Weet iemand of het mogelijk is om deze te testen in Zeeland? En dan het liefst op mijn homespot Borssele?
Moet je kitepro.nl even mailen. Weet niet precies wat ze doen mbt testen maar je kunt er altijd een mailtje aan wagen.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Pretty in pink Ik heb mijn groen/gele (Haags?) 7m2 nog niet uit de verpakking gehaald. Hij ziet er dus mooi uit zie ik op je foto Als ik terug ben moeten we even wat foto's gaan schieten van je nieuwe kites Michiel. Desnoods ga ik wel een keertje niet kiten maar foto's maken....
|
|
|
milamber
|
@HJ: Kite meestal op Oostvoorne, slufter of IJmuiden. Deze week wordt het Noordholland, Callantsoog en wie weet waar nog meer. Effe een weekje er tussenuit. Waar kite jij meestal?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
@HJ: Kite meestal op Oostvoorne, slufter of IJmuiden. Deze week wordt het Noordholland, Callantsoog en wie weet waar nog meer. Effe een weekje er tussenuit. Waar kite jij meestal?
Dat hangt altijd een beetje van de windrichting af maar dit zijn ongeveer de spots: Mirns/Wijk/IJmuiden en deze week was ik op Enkhuizen. Ik vaar, als het even kan, alleen op de doordeweekse dagen. Lekker alle ruimte
|
|
|
milamber
|
Dat ga ik deze week ok zoveel mogelijk proberen. Hopelijk gaat het een beetje waaien!
|
|
|
|
|
KappuhH
|
Klopt en ook nog 2 over die ene review (in slecht Engels). Maargoed het is in ieder geval wat. Hoogstwaarschijnlijk zal ik morgen mn 10m en als het een beetje meezit ook de 7m proberen en zal dan wel een minireport maken.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb nu 5x aan de 12m2 en 1x aan de 9m2 gehangen. Wil nog even wat extra testdagen en zal dan een review online gooien. Dit zijn de testkites die ik ter beschikking heb.
geel/roze= 12m2 en zwart/roze = 9m2
|
|
|
KappuhH
|
Ziet er top uit HJ. En die kleurtje! Heb zelf net andersom, groot = zwart/roze, klein = groen/zwart
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
groen/zwart?
Bedoel je dezelfde kleur die ik op de foto heb gezet? geel/roze?
|
|
|
KappuhH
|
Die bedoel ik ja, green party
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik zie dat kitepro.nl ook een mooie reclame banner, met deNotus in de hoofdrol, op kitehigh heeft gezet.
|
|
|