Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wordt weer een strak boardje Leon. Als ik mijn trax aan barrels kite kan je voor mij een Teigetje maken.
|
|
|
|
Teigetje
|
Ja Leon, ik weet, aangezien ik niet zo'n sloper ben kan het nog wel even duren voor ik mijn trax sloop, nok nok, even afkloppen.
|
|
|
TBK
|
Ja Leon, ik weet, aangezien ik niet zo'n sloper ben kan het nog wel even duren voor ik mijn trax sloop, nok nok, even afkloppen. KLopt helemaal Theo, wat slopen aan gaat lijk je totaal niet op je zwager ! hmmmmmmmmmmmmmm
|
|
|
Teigetje
|
Richard was al een sloper toen we nog windsurften, masten, gieken en zeilen gingen regelmatig aan stront. En dat was niet omdat hij zo radicaal surften
|
|
|
|
|
TBK
|
Laat je niet opjagen Leon, alle tijd !
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Ziezo, dit weekend ff een shape-tent gemaakt met "eendjes en kikkertjes" motief . Zo hou ik een beetje controle over rondvliegende stofsnippers Nu weer verder met het boardje van Frank: 3D shaping van de rails. Volgend weekend de tippies.....
|
|
|
TBK
|
Het begint erop te lijken Leon ! Waar douchen jullie nou Leon aangezien je freubelhok de badkamer is, bij de buren of gewoon effe lekker door de sneeuw rollen natura !
|
|
|
|
Teigetje
|
Leon heb buiten een gieter in de boom hangen met een touwtje, zeiltje als hokkie en douchen maar
|
|
|
360
|
|
|
|
|
Morres
|
Leon heb buiten een gieter in de boom hangen met een touwtje, zeiltje als hokkie en douchen maar blok ijs op zn kop
|
|
|
onderaqua
|
Mooi Leon ,Kiep on sjeping.
Hoe is het met je hoof al weer haartjes op ??
|
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Lag ik nog lekker in m'n mandje......ineens de deurbel!!!! DE TOPSHEETS ZIJN BINNEN!!!!! (dacht ik ff rustig aan te doen.... )
|
|
|
TBK
|
Als ik het zo bekijk Leon, ziet het er goed uit ! Leon, je kan weer aan de slag !
|
|
|
|
|
|
|
|