360
|
Vette shizzle Frankie we kunnen niet wachten om jou op dit board te zien knallen. Hoe is ie met de schouder? Alles weer klaar voor een winderige lente ?
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Ziezo mannuh!!! Terug uit die witte Finse waanzin! Beetje boarden, sleetje rijden met huskies....wat een topweek!! Terug naar de harde realiteit ..........vandaag de vingaatjes geboord en insertjes verlijmd. Morgen ga ik de bodem afpersen. (Het boardje is bijna klaarrrrrrrrr... )
|
|
|
TBK
|
Hey Leon, Weer ,,back in town", van de Iglo terug in warme hut zal ik maar zeggen. Het boardje lag smekend op je te wachten toen je thuis kwam zeker ! En riep: maak me af , maak me af , maak me af ! Dus kon je het niet laten om maar weer te beginnen. Het einde is in zicht en het ziet er echt retestrak uit ! Succes met het vervolg ! greetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzz, Frank (TBK)
|
|
|
LeonB
|
Mannuh!! Daarisiedan.... Spec's: Afmeting: 130 x 40; Rocker: 30 mm; Concaaf: 6 mm; Kaal gewicht: 3100 gram; Core: Karuba/Essen; Symmetrische Layup: 600 gr/m2 glasweefsel/THV500 Epoxy, harder 355; Topsheet: UVR200; Padzz/Grabhandle: Liquid Force Comp Kit 09
|
|
|
|
Giertje
|
Top Leon, heel mooi. Proficiat Frank
|
|
|
|
@LaurenS
|
Nog steeds MOOI. Mijn eerdere post is weggehaald,waarschijnlijk beviel het grote lettertype de mod niet
|
|
|
onderaqua
|
Mooi Leon,Ga je ook nog eens een waveboard maken ? Dat hou ik mij aanbevolen.
|
|
|
LeonB
|
TNX dudes! Van de week komt Frank ff langs om de padzz langs te brengen...dan afmonteren en klaarrrr....
|
|
|
Marko
|
Weet hoe mooi board knap
|
|
|
TBK
|
Knap gedaan weer Leon Kan Frank hem gelijk uitlenen als we naar Texel gaan. Ik denk dat ik 'm de eerst komende maanden maar even aan de muur ga hangen. Heb net een paar beugeltjes gekocht op advies van Leon. Komt boven het dressoir of in 't toilet.
|
|
|
Lude
|
Erg strak weer!!! prachtig!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik denk dat ik 'm de eerst komende maanden maar even aan de muur ga hangen. Heb net een paar beugeltjes gekocht op advies van Leon. Komt boven het dressoir of in 't toilet.] OPzouten hoor Frank mee naar Texel dat ding. [edit] quote-fix
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Mooi Leon, zoals altijd. (Tijd dat ik weer eens wat moois ga maken....)
|
|
|
mistab52
Geen avatar
|
mooi !!! Ben zelf ook vorderingen aan het maken met men eerste plankje. (loop wat vertraging op door het koude weer en een zolder die ik met een elektrisch vuurtje warm moet zien te houden) binnenkort post ik ook een update op men topic met pic's.
|
|
|
Joosdo
|
Freaking shiny MisterB Coole baard trouwns
|
|
|
Spoon
|
Freaking shiny MisterB Coole baard trouwns nou idd.. goaty style mooi hoor.. kwaliteit is altijd goed an Leon
|
|
|
PeeWee
|
Ik denk dat ik 'm de eerst komende maanden maar even aan de muur ga hangen. Heb net een paar beugeltjes gekocht op advies van Leon. Komt boven het dressoir of in 't toilet.] OPzouten hoor Frank mee naar Texel dat ding. [edit] quote-fixInderdaad teig. Afbeulen dat ding. Pffff aan de muur hangen, hoe verzin je het. See joes Wel mooi board trouwens (maar dat had ik al eens gezegd). Ik ben al aan het sparen voor een PeeWee special.
|
|
|
|
LeonB
|
gnehehehe....m'n meissie wilde een andere kerel, vandaar m'n goaty sik. Nogmaals TNX voor alle positieve reacties!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ziet er weer erggg strak uit leon..prima werk weer.. Frank ..veel plezier met je nieuwe board..
|
|
|
TBK
|
Bedank voor alle positieve reacties, ik hoop het boardje zsm te dopen !
|
|
|
|