helium
|
mensen er staat nu 8.1m/s ik rijdt nu naar zee...........nog iemand oppikken?
laterzz
|
|
|
kitertjuh
|
En maar vrij zijn die Rob!
|
|
|
Steef S
|
Haha, die vlag is echt geniaal!
|
|
|
Marco'72
Logs: 0 | 14 uur
|
Eergisteren op de Brouwersdam was heerlijk! Zeker in de vroege middag nog een stevige brief. Uiteraard ook heerlijk weer, een rustige zee en nog maar weinig kiters op het water. Heb lekker kunnen experimenteren. Genoeg te leren dit seizoen want de 'hanging deathman' is nog heel ver weg. @Jeroen: die cap was zeer zeker erg overdreven. Misschien leuk voor het einde van dit jaar. (Hand)schoentjes waren wel lekker. Lekker dat je nieuw speelmateriaal hebt @Davey en Steef: volgende keer proberen we beter af te spreken @Rob: klote man van die pink maar ik zie dat je er toch mee kan kiten. Wel echt relax overigens die camper van je! Gisteren nog naar je zin gehad? @Gijs: al opnamen kunnen maken met de GoPro van je en je nieuwe kite al stevig aan de tand gevoeld? @Paul: plant die vlag van je binnenkort maar weer eens op het strand. Ik kijk al uit naar de volgende keer. Ik zie jullie laterrrr
|
|
|
Finch
Geen avatar
|
Haha die vlag is koning!
Naar welke spot gaan jullie vaak vanuit Breda? Kom ook uit omgeving
|
|
|
Marco'72
|
He Finch,
Ik ga altijd graag naar Brouwersdam, zeker bij zuidwesten wind. Anders Oostvoorne of X-Beach (bij het resort van de Roompot, naast de Westerscheldekering).
Nu maar weer wachten op de wind, zal wel komend weekend worden. Misschien zien we elkaar binnenkort bij het water.
Gr. Marco
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Ik (en jeroen) gaan bijna altijd naar Oostvoorne. Bij N-wind gaan we naar X-beach. Scheelt een heel stuk lopen :pjavascript:void(0);
|
|
|
jbalvers
Logs: 0 | 8 uur
|
plan is om overal waar die kite komt een foto te maken hij is tot dusverre alleen nog maar @ oostvoorne, xbeach en dahkla geweest. maar persoonlijk vind ik toch dat die vlag van brabant toch wel op wat meer plekken een stukje playa moet omdopen tot stukje playa brabant
|
|
|
gijs1234
Logs: 0 | 7 uur
|
Ha Marco, Gopro krijg ik maandag, heeft wat vertraging opgelopen. Heb de Fuse 1x gebruikt, lekkere kite makkelijk springen en goede hangtime. Als ik zo eens kijk kan ik dinsdag een mooi filmpje maken met de Fuse in de hoofrol
|
|
|
Finch
Geen avatar
|
@ Paul / Kitekick; Ik ga bijna altijd Oostvoorne. Vaak doordeweeks savonds vanuit mn werk, ideaal gezien ik er 20 min vandaan werk. In het weekend wel vanuit Breda. Zal eens opletten of ik de vlag zie ;-) Wellicht tot binnenkort!
|
|
|
Davy
Geen avatar
|
Als het zo blijft dan ziet het er inderdaad erg goed uit voor as dinsdag! Zijn er mensen van plan om te gaan?
Greetz, Davy
|
|
|
Steef S
|
Hey davy!
Ik ga zoizo dinsdag. Ziet er namelijk echt goed uit! Nog meer mensen zin en tijd?
Groetjes stefan
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Dinsdagavond staat al bij mij op de planning . Jeroen zal ook wel meegaan. De brabantvlag gaat mee
|
|
|
Finch
Geen avatar
|
Kijk aan. Ik ben ook van plan dinsdagavond op de playa te staan.
|
|
|
Davy
Geen avatar
|
Genoeg animo zo te zien, very nice! Zal ik morgen ff vrij voor dinsdag regelen. Of gaan de meesten 's avonds?
Spreken we morgen nog wel ff verder af..
|
|
|
|
Steef S
|
Ik ben waarschijnlijk rond 12 uur al op playa maar heb zeker zin in n sunset sessie dus waarschijnlijk zien we mekaar
|
|
|
Marco'72
|
Ja, het ziet er morgen heel goed uit en ik heb vrij gekregen Morgen dus zeker naar het water!!! Lekkerrrr Waar gaat iedereen heen? Ik ben van plan om in de ochtend naar de dam te rijden maar ben benieuwd waar de anderen heen gaan?
|
|
|
Steef S
|
Ik ga denk ik naar oostvoorne
|
|
|
Marco'72
|
@Steef: Ik denk zo te zien dat de iedereen naar Oostvoorne gaat
Davy, vrij kunnen regelen? Gijs, ook van de partij (met de GoPro)? Finch, Paul, Jeroen?
Ik ben daar nog niet eerder geweest dus wordt zeker ook wel eens tijd. Ben wel benieuwd naar deze spot en het lijkt me sowieso leuk om elkaar (weer) eens te zien. De wind lijkt ook m.n. in de namiddag net iets beter dan op de dam.
Ik zal morgen dus ook naar Oostvoorne komen. Als je wilt kunnen we wel iets afspreken? De rest ook naar Oostvoorne in de middag of avond?
|
|
|
Davy
Geen avatar
|
En jawel! Ik heb ook vrij gekregen . Zullen we samen afspreken Marco? Wat doe jij steef? Ik kan een auto regelen als het echt niet anders kan maar zou liever een andere keer rijden, komt wat beter uit.. Waar maakt me niet uit, wat is het best met NW? Update: oostvoorne dus!
|
|
|
|
Marco'72
|
He Davy,
We kunnen wel afspreken. Ik beschik over een auto en rij vanuit Breda. Met wat proppen zou ik wel 2 personen kunnen meenemen (Ford-K) Even afwachten wat Steef doet\wil.
|
|
|
Davy
Geen avatar
|
Marco, Als dat voor jou geen probleem is, rij ik graag met je mee vanuit Breda!
|
|
|