Helaas is de club niet compleet. Maar zoals je al opmerkt Hans, gaan we proberen iedereen weer bij elkaar te krijgen. Zal van het weekend even wat berichtjes rondsturen!
hi hi, ikke als belg hoorde daar natuurlijk niet bij. mis het al serieus met dit weer hier. ps:heb nog horen zeggen dat er iemand gekwetst zou geweest zijn met serieuze val??
Ja ,dat was ik ( 3e van links) ben met de tramontana gecrasht ... Maar het gaat alweer ..mocht 3 dagen niet surfen
dan heb ik u daar wel tegengekomen,was daar ook nog tijdens die tram maar heb daar niets van gemerkt. allee tet volgend seizoen dan maar weer voor de ballena basterds
Alles goed vedrder mannen? Was leuk jullie te ontmoeten en met jullie te mogen varen,hoop er volgend jaar weer te zijn :-) @ de Beun (hans) waar was jij trouwens op Leucate? Ben er ook nog 3 dagen geweest,wat vet daar zeg. Heb je de film al online staan? ben erg benieuwd nl.
ben er maar 1 dag geweest maar was nie mijn ding vieze camping alles waaide weg ook mijn camper bijna nee geef mij maar het lekkerre rustige balena film komt eraan
Hierbij nog een filmpje van La Ballena 2010 ... mij vrouwtje heeft me gefilmt maar helaas niet op de dagen van de Tramonta .. En ze heeft de slow-motion stand van de camera een paar te vaak gebruikt..
en Hans wanneer plaats jij je filmpje van La Ballena op You- troep ben benieuwd hoe die geworden is ..