Hoi Ed,
nog bedankt dat je mn kite zo snel neerlegde!
EERST WIL IK IEDEREEN BEDANKEN DIE MIJ HEBBEN GEHOLPEN OP HET STRAND, MN ENKEL NETJES MET ZAND ONDERSTEUND DE KITESPULLEN INGELADEN EN ZELFS MN AUTO NAAR SPIJKENISSE HEBBEN GEREDEN. DE PERSOON DIE NOG FF LANGSKWAM IN HET ZIEKENHUIS WIL IK SPECIAAL BEDANKEN!! IK HAD JE GRAAG NOG TELEFONISCH WILLEN BEREIKEN, MAAR BEN IN AL HET GEDOE JE NUMMER KWIJTGERAAKT.!!!
tja ik was dus die pechvogel die helemaal verkeerd terecht kwam. Na een bocht pakte ik wat hoogte en landde erg ongelukkig en hard. Maar ik weet niet meer of het lag aan het feit dat mn board bleef steken...............het gebeurde allemaal zo snel...............Dankzij de goede hulp van andere kiters, de brandweer en de ambulance ben ik eerst naar het ziekenhuis in Spijkenisse gebracht. S'avonds opgenomen in het catharina ziekenhuis te Eindhoven. Daar woon ik namelijk in de buurt. De volgende dag een ct-scan laten maken. Mn hielbot bleek een aantal fracturen te hebben, dit kon alleen operatief worden hersteld. Woensdag weer opgenomen en donderdagmorgen lag ik al op de operatietetafel........................
Operatie heeft +/- 2 uur geduurd. Maar gelukkig niets van mee gekregen, haha. Na een gipsverband mocht ik vrijdagmiddag weer naar huis. De komende 3 maanden ben ik er wel zoet mee..............Eerst moet het bot helen en daarna revalidatie.............
grtz
John