thomasr
|
Wat een PIK
|
|
|
TheMatti
|
Maargoed dat ie los schiet
|
|
|
|
|
chico
|
Helm, dus is duits
|
|
|
bitburger
|
Je ziet het gewoon aankomen terwijl hij zijn kite oplaat, achter het dijkje bijna geen wind en als hij de lucht in gaat krijgt hij alle kracht.
|
|
|
Undergrounder
|
Laatst ook een duitser bij Stavoren, waar ook aardig wat stenen liggen bij de kant: Met z'n kite downwind op z'n rug probeerde hij te starten. Hij probeerde de kite te draaien door aan z'n lijnen te trekken en we weten allemaal wat er gebeurt als dat lukt met de kite downwind. Ik zei dat ie onverstandig bezig was en dat ie als ie hulp nodig had dat ook kon vragen. Hij begreep niet wat ik bedoelde hij kon het toch zo proberen en hij had al les gehad. Ik liet de kite voor hem op later net niet aan de rand van het venster, werd ie nog een aantal meters meegetrokken. Toen ik zei dat ie 3 keer zo ver was getrokken als ie zelf was gestart en op de stenen was beland ging er toch een lampje branden. Of dat lampje nu nog brand geen idee. Heb hem ook gezegd dat ie niet alleen aan zichzelf maar ook aan omstanders moest denken. Dat bleef helemaal in de lucht hangen. Veel beginners of lichtgevorderden hebben gewoon het inzicht nog niet voor alle situaties. Aanspreken en uitleggen is het enige wat erop zit. En als omstanders gevaar lopen zeker.
|
|
|
kitebart
|
Wat een superdomme actie, maar spreken wel engels volgens mij :-)
|
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Dan ben je dom. Lekker ook dat die gast achter de kite aan rent in plaats van te kijken of zijn kitemaat nog leeft. Die helm kwam in dit geval wel goed uit. Hoe dom kun je zijn
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Heeft weinig met aflandig te maken maar is gewoon super dom. Als hij de bar los had gelaten was de kite sneller naar 12 uur geschoten ;-/ Bovendien wordt de kite bijna volledig in de powerzone opgelaten
|
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
gelukkig hebben dit soort mensen altijd een helm aan, alsof ze al weten dat ze dit soort debiele acties gaan doen!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
gelukkig hebben dit soort mensen altijd een helm aan, alsof ze al weten dat ze dit soort debiele acties gaan doen!
Zelf kennis !!!! Ik draag hem ook wel eens ;-)
|
|
|
KappuhH
|
Weet ie in ieder geval dat zn QR werkt
|
|
|
|
|
leeany
|
Weet ie in ieder geval dat zn QR werkt Denk niet dat hij hem met opzet gebruikte eigenlijk. Zo zag het er niet uit tenminste.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ongelooflijk dat als je met 3 volwassen mensen bent je dan denkt dat dit niet een beetje een riskante opstelling is...die stenen doen al zeer als je er naar kijkt..laat staan als je erop neerkomt..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Weet ie in ieder geval dat zn QR werkt Ik denk dat die gast geluk gehad heeft omdat hij zijn dd waarschijnlijk nog niet had vastgemaakt waardoor de kite kon los schieten. Check die reactie van die andere gast... Zijn vriend ligt half dood op de stenen en hij rent achter de kite aan :-/
|
|
|
Morres
|
geweldig dit
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
steenen waren niet hard genoeg...hij kan meteen staan ff bijkomen van de schrik en als ie echt dom is weer proberen.
weer een goed voorbeeld van waarom een zandstrand veiliger is
|
|
|
|