Geelco
|
Uploaded with ImageShack.usTelt fotosoep ook? Heb m vandaag op laten sturen. Tis alleen geen scheur in het doek maar in de strut... (Ik sta zelfs nog links in de shoutbox )
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Product werkt idd goed, ontvetten, plakken en wat uurtjes laten hechten. Ideaal voor bladders. Op doek gebruik ik liever spinnacker tape met naald en draad... Weet niet warom.. Wss zicht werk
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen maar wat gaat photoshoppen, anders had ik net zo goed kunnen vragen of je een gegoogled plaatje van een gescheurde kite kon laten zien....
|
|
|
Geelco
|
haha ok, dan val ik af. Het was wel echt mijn eigen foto van eergister trouwens. (zie shoutbox)
|
|
|
Evan
Administrator
|
Kijk als het echt jou kite is ga ik niet moeilijk doen, was echt meer om de photoshop-gevalletjes zonder pech eruit te filteren het blijft maar een weggeef-actie natuurlijk. PM even je gegevens en dan gaat ie morgen op de bus.
|
|
|
geloof68
|
Scheurtje in de bladder (3cm) door openstaande rits van strut
|
|
|
|
geloof68
|
De pics zijn er ...... maar nu nog de truuk om die te plaatsen / mailen....
|
|
|
|
geloof68
|
En met KH tekst, bedankt voor de snelle hulp Evan! Marker zit door het gaatje in de bladder. Kite ligt bij Farla, maar de bladder wil ik zelf plakken.
|
|
|
Evan
Administrator
|
En weer een setje weg, nog maar 8 te gaan!
Scheur(tjes)en in het doek mogen en kunnen ook hiermee geplakt worden.
|
|
|
geloof68
|
Die actie kwam op het juiste moment, super en bedankt Evan en de sponsor ! Ik zal het resultaat ook nog laten zien.
|
|
|
Geelco
|
Uiteraard ook mijn dankzegging;)
|
|
|
martimor
|
telt het ook voor kleine scheurtjes? zit achter op de middelste strut... gaatje van 3 en 1 mm vlak bij elkaar?? zo ja post ik direct bewijs edit, gepost, kan je zelf kijken of ik in aanmerking kom
|
|
|
Evan
Administrator
|
Why not, schade = schade. Het is juist dat je een halve kite niet met 1 setje geplakt krijgt
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Martimor en mr007 Pm even jullie gegeven door.
Nog 6 te gaan!
|
|
|
D.D
|
Mijn torch Alleen geen papiertje kitehigh Uploaded with ImageShack.us
|
|
|
|
joggli
|
mijn torch 9m dan maar! met briefje kitehigh erbij!
|
|
|
martimor
|
Why not, schade = schade. Het is juist dat je een halve kite niet met 1 setje geplakt krijgt Ajeto
|
|
|
Evan
Administrator
|
Wanneer is dat nou weer gebeurd Joggli? Stuur ff pm met gegevens 5 to go!
|
|
|
D.D
|
En waar is het bewijs dat dit ook echt jou Torch is?
Hmm, saucijzenbroodje ook goed? Kite heb ik al gemaakt vorige maand P.s, week nadat ik deze strut had gemaakt was de leading edge geknalt... rits plotseling open Uploaded with ImageShack.us
|
|
|
Ondabeach
|
Ik kan hier geen briefje meer bij plaatsen maar heb m'n hoofd er door gestoken.. Wilde jullie deze niet onthouden. Bij laatste foto is ie gerepareerd met briefje.
|
|
|