|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Correctie, Neeltje. Richting zit te ver op de grens voor Borssele voor mij.
|
|
|
wasbeer
|
Ik kom met mijn broer en nog een vriend naar Borssele als het waait. Maar momenteel geven ze niet veel af.
|
|
|
bertvh
|
ik probeer er om 15h te zijn!!!
|
|
|
wasbeer
|
Was geen succes
|
|
|
bertvh
|
heeft er per ongeluk niemand daar een slang van de pomp gevonden, mis ze sinds de laatste keer op borssele. waarschijnlijk uit mijne zak gevallen!
|
|
|
wasbeer
|
Was het met iets rood aan van lintje ofzo? Ik heb deze zien liggen bij de paal maar iemand heeft ze meegenomen.
|
|
|
bertvh
|
idd, allee nu moet ik toch al niet verder meer zoeken
|
|
|
wasbeer
|
Iemand vandaag nog Borssele?
|
|
|
|
wasbeer
|
heb ik de hele dag les
|
|
|
wasbeer
|
Ow, de les is afgeschaft, laat even weten als je gaat, wil er niet voor niks heenrijden
|
|
|
Faxie
|
Snap ik Maar ik kan pas vanaf een uur of 1, dus moet even kijken of de wind dan nog niet afgestorven is. De huidige kaarten zijn niet zo optimistisch...
|
|
|
wasbeer
|
Ik kan maar tot 1u erna heb ik terug les.
|
|
|
Faxie
|
Ik kan maar tot 1u erna heb ik terug les. Ow dan gaat het 'm niet worden Nouja de windverwachting vind ik ook maar wat onzeker.... ik houd de actuele meters in de gaten voordat ik vertrek...
|
|
|
|
|
|
wasbeer
|
Het heeft nooit niet gemogen volgens mij. Er zijn gewoon werken aan de gang maar nooit last gehad met de mensen daar. Gewoon je wagen lekker aan de kant parkeren. Zou je gaan toch? Want vrees als ik nu aanrij dat ik er alleen en dus voor niks ga staan.
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
ik wou samen met een maatje. Wind is erg twijfelachtig. Wat zeg jij, want als ik ga dan wil ik wel kiten moet er namelijk een uur voor rijden
|
|
|
wasbeer
|
Ik denk als hoofdplaat 7m/s geeft dat er toch zeker 15knopen wind staat in Borssele als hij zuid is. Ik moet er ook een uur voor rijden, kom van Gent namelijk.
|
|
|
wasbeer
|
Ik ga morgenochtend beetje varen daar. Iemand die ook gaat?
|
|
|
Flexifool
|
Als het waait ben ik er rond uurtje of 11....
|
|
|
|