PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
heb Janneke nog effe mailtje gestuurd hoe we de taxi's herkennen. Denk taxichauffeurs met een bordje "kitekings welkom"
|
|
|
|
BaSS
|
Jullie gaan precies op tijd, wordt plots koud (en donker!) hier Elke dag een video verslag voor de thuisblijjvers lijkt me wat veel gevraagd met al die wind daar, dus om de dag is prima. Heren, heel, heel erg veel wind, zon en plezier gewenst daar in Brazilie! Oh ja, en voorzichtig een beetje he, wel heel terug komen ! (Herman ook een fijne vakantie, dat er maar weinig wind mag staan! ) *trekt droogpak aan*
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zo mannen, zijn jullie er klaar voor !!!! Net thuis van het werk. Zo spullen pakken, douchen en naar me nest. Vroeg erin, zodat het sneller morgenochtend is. Heb er onwijs veel zin in. Allemaal graag ochtendhumeur thuis laten en een dikke week lang alleen maar lachen, gieren, brullen, vreten, chillen, ouwehoeren, ouwe takke bosse, hangmattenhangen, zitzakbijhetzwembadchillen en noem maar op wat nog meer. En natuurlijk iedere minuut van de dag kiten, kiten, kiten, kiten en nog eens kiten!!!!! Hé Bas, wil ik hem net posten, krijg ik weer een waarschuwing dat er net iemand wat gepost heeft. Jij weer Tijd niks gehoord. Zeker druk met de beurs. Heel erg veel wind, zon en plezier zit wel goed. Voorzichtigheid doe ik eigenlijk nooit aan dus ga ik niet beloven. Verslag komt goed En volgend jaar moet je gewoon absoluut mee, maar dat komt wel goed. We zitten er nog niet eens, maar volgend jaar maar weer daar naartoe En thanks
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
lekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kkkkkkkkkkkkkker vrij vakantie vakantie vakantie we gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan loooooooooooooooooooooooooooooos in brasil
ben er klaar voor batterijen opgeladen alle kaartjes leeg voor een uurtje of 10 film plezier ongeveer dus maken jullie je borst maar nat de movie is coming
NOORD HOLLAND KITEKINGS GO COPA CABANA
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HER NAME WAS LOLA SHE WAS A SHOWGIRL
LALALALALALALALALALALALALAAAAAAAAA
|
|
|
|
|
TBK
|
Pffffffffffffff, 2 x 20 kg bij elkaart geraapt en nu op naar de hemel e CUMBUCO
|
|
|
onderaqua
|
Viel spass mannuh, voorzichtig met de duitsers daar.
|
|
|
TBK
|
Danke schön Tom
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo peter waar moet ik nou nie aankomen ???????????????????
HEY MEDE REIZIGERS ik ga de zak in tot straks JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAA
|
|
|
wokmonster
|
Heren Kitekings Ik wens jullie een zeer prettig en winderig verblijf in Cumbuco. Jammer genoeg kan ik er niet bij zijn, volgend jaar hopelijk wel weer.
Kijkke kijkke.....niet aankomen
Groet Patrick
|
|
|
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
We zijn er.super mooi dat 0031. Leuke groep mensen waar we nu direct mee gaan uit eten. en de wind gaat maar door en door. er is hier een meid die er al 5 weken is en die vaart al 5 weken met een 5m kite.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Klinkt top gasten, vandaag een super sessie op wijk gehad, 38-50kn, sprongen van dik 15m+. Regende wel een beetje
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zijn vanmiddag om 15.00 uur aangekomen in Fortaleza en uurtje later liepen we pousada 0031 binnen. Echt supergaaf hier. Echt familiegevoel die Janneke je geeft. Wat een te gekke pousada zeg. Net lekker Tournedossie gegeten in hun restaurant. Heerlijk. Waait hier echt van de planeten. Meisje die hier nu al 5 weken zit (en nog 7 weken blijft) heeft iedere dag met haar 5,5m gevaren. Fantastisch zeg. Morgen om 8 uur richting de lagoon om een mooie flatwatersessie te boeken om daarna lekker de golven in te duiken. En die glimlach die we al enkele weken hebben, zit er nog steeds en wordt steeds groter. Wat een paradijsje hier.
|
|
|
|
|