rdeheld
|
Ziet er goed uit! Kan je me vertellen onder welke hoek je je ijzers hebt geslepen?
|
|
|
martimor
|
Ziet er zeker goed uit. Wie vaart schaatst daar met de P-series. 8m gaat bij mij ook in bestelling zodra het water weer ontdooit Btw, gave helm
|
|
|
crazysharky
|
@ rdeheld durf ik je niet te zeggen hier en daar wat proberen, gewoon met de slijptol gedaan! de 8 is van olaf heb er zelf ook aan mogen hangen, viel niet tegen al zeg ik het zelf
|
|
|
Raymond.V
|
Mooi filmpje hoor!! Op welke plas/meertje is dit?
|
|
|
crazysharky
|
mooi land ijs, in de provincie friesland
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ziet er goed mannen Hier in kop van N-H is het van alles net niks het ijs te dun en sneeuw te weinig.
|
|
|
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Leuk filmpje...ga (bijna) hopen dat het nog even blijft vriezen. ........maar doe mij toch maar vloeibaarwater...
|
|
|
|
René L
Logs: 0 | 2 uur
|
Zie er super uit maar hoe voorkom je dat de ijzers gaan draaien om hun as. Bijvoorbeeld bij een sprong? Is bij wieltjes immers niet zo'n probleem, sterker nog is de bedoeling. Als ijzers dat doen kan het raar aflopen...
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Zwaarste gedeelte zit toch altijd onderaan, dus zullen ze niet om hun as gaan draaien
|
|
|
Sunseeker
Geen avatar
|
Geweldig filmpje:) je moet er maar opkomen. Snowkiten leek me al vet maar dit ziet er zeker wel vet uit.
|
|
|
crazysharky
|
ik heb er lagers in zitten dus ze draaien wel degelijk ,we hebben er iets op gemaakt om het draaien te stoppen.
|
|
|
|
René L
Logs: 0 | 2 uur
|
Oke ben benieuwd hoe je dat hebt gedaan. Heb je ook bouwtekeningen of een fotorapportage van het proces?
|
|
|
Kemperman
|
Waar in Friesland is het?
|
|
|
rdeheld
|
Oke ben benieuwd hoe je dat hebt gedaan. Heb je ook bouwtekeningen of een fotorapportage van het proces?
Ik zie een stukkie hoek ijzer met een opgelast buisje waar de lagers in zitten. maar lagers heb je eigenlijk niet nodig zegt ie, dus dat maakt het wel eenvoudiger. Ik hoop zaterdag ook nog even te kunnen testen
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Grote Held, ga je je quote nog repareren of moet ik t alweer doen?
|
|
|
rdeheld
|
Zo groot ben ik nie hoor Evan. tis gelukt
|
|
|
|