The O
Logs: 0 | 68 uur
|
standaard zitten er gaten\schroefdraad in je board (vroeger)
Anders gewoon aan wennen om je voetband of zijkant van je board te gebruiken.
zelf knutselen moet je niet doen
|
|
|
|
Sayootje
Logs: 0 | 511 uur
|
Ja aan wennen is denk ik de beste optie. Ander board. Of er inserts in laten zetten voor een grap handle. Je ken er niet gewoon zelf maar wat in boren, dan komt er water in je board. Dan kan je wel meteen een ander board kopen.
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Inserts zijn de stalen ''blokjes'' waar je de schroefjes in vast draait. Waarom wil je er een grabhandle op hebben ? Als het alleen voor het ''vervoer'' is zou ik er gewoon aan wennen om het board onder de arm te pakken, of aan (1 van) de voetbanden. Weet niet exact wat een reparateur rekent voor het aanbrengen van inserts, maar mijn verwachting is dat het je inclusief materiaal snel €150-200 zal kosten
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Wat je heel eenvoudig kan doen is bijvoorbeeld een stuk oude fietsband van de ene pad naar de andere pad onder de binnenste insert vast zetten. Heb je toch een grabhandle en het zal je nooit veel geld kosten.
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Slim Marc. Ik heb ooit een grabhandle gemaakt van gewapend vinylslang. Stijf genoeg om in een mooi bochtje omhoog te blijven staan. Alleen had ik in dat geval wel inserts..
|
|
|
Vinni
|
Vroegah deden we dit met een tuinslang van pad naar pad. Is steviger dan een binnenband. Volgens mij moeten daar ook nog wel topics van zijn. Was op de Lunancy, dat boardje van Ruben.
|
|
|