Heey vriend dat we naar Brasil gaan oke. Maar wil je dat Noord Hollandse effe weghalen. Er ziten 2 drenten, 2 utrechters, 2 braboos en een Frieze kaaskop bij de club.
dat Groen zijn algen in het water Ries. Heb me tas al gepakt waaien doet het hier toch nie meer. Nog een kleine 2 weken en je ken weer naar de Scharzuiper kermis. Ze hebben een nieuwe actractie heb ik gehoord. Veel plezier erin en pas op dat je er niet uit donderd met je zatte kop.
Nog paar nachtjes en dan gaat het gebeuren. Eerst morgen ff vanaf St. Maarten naar Nederland vliegen! Ben nog wel aan het twijfelen over welke kite meegaan; 21 speed 4 met Flydoor XL.....altijd varen.
Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in. Bah, 30 graden, een constante 26 knopen, allemaal gekke mensen, minimaal 6 uur per dag kiten en iedere avond steaks eten aan het strand. Blèh, wordt helemaal k@t
Zo...tas gepakt. Nog effe droogpakkie rits invetten en dan naar bed. Wekker gezet om 3 uur. Heren ik zie jullie om half 6 bij dat rood witte geval. Ook wel meetingpoint genoemd.
Kan je mooi nog ff in je doogpakkie op, in naast, onder, achter de blokkendoos op spl slapen Taco. Je zal nl wel moe zijn van die wereldreis Emmen-Amsterdam
Waar blijven jullie???? Zit te wachten hierro maar zie niemand behalve een paar van die gekken met een pijl en boog die naar Syrie willen vertrekken...