ErikFanatic
|
Hier de score van afgelopen zaterdag.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Eindelijk weer hoger dan Ben en dat met korte lijnen op de 9m
|
|
|
ErikFanatic
|
Hier de daily van gister (maandag). Wat een cadeautje, 4,5 uur lekker aan het rippen geweest met de Flexifoil ID10m. Begonnen @Egmond in ca. 17 knopen en tegen half 5 ging het nog even richting de 22 knopen. Er liggen trouwens heel fijne zandbanken in Egmond aan Zee en daardoor spiegeltje vlakke stukken. Hopelijk weet heeft de aankomende zandsuppletie @Zandvoort 't zelfde effect.
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Aan de Android versie te zien zou het moeten lukken. Maar durf het niet te garanderen, misschien mag je het uit testen voordat je hem koopt?
Springen met de 17m R1 gaat ook steeds beter:
|
|
|
thelastV8
|
Hup kopen dat ding! Zoon ding in je hoofd werkt niet....
|
|
|
Langbeest
|
Had je toch "hoger" ingeschat Ries....
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
200 valt wel mee toch richard , niet zo zuinig doen gewoon eentje halen Ken ik een tientje bij je lenen Henk
|
|
|
|
ErikFanatic
|
Netjes Evan dat je zaterdag de eerste plek hebt gescoord . Ik heb zondag mijn vriendin omgekocht door gezellig samen een chocoladegebakje te gaan halen in Hargen aan Zee en dat ik dan downwinderend terug naar Egmond zou gaan. Al genietend van het gebakje stond er een strakke 25 knopen, aan het opstuivende zand te zien. Dus het adrealinepompje was lekker zijn werk aan het doen. "Rustig blijven Erik... tijd voor het vrouwtje... kleine hapjes, enjoy the moment" zij ik even tegen mezelf. Tot ik enige tijd later de laatste veter van mijn kiteboots aantrok en tevens het plaatselijke buitje wegtrok merkte ik dat de wind toch beduidend minder was geworden dan waar ik me voor had opgegeven. Doodzonde, de hele tour moeite moeten doen überhaupt vooruit te komen, speels langs de kustlijn rippen was er dus niet bij. Enigszins teleurgesteld kwam ik in Egmond aan Zee aan. Aangezien upwind komen uitgesloten was in deze minimale wind besloten de sessie vroegtijdig te beëindigen. Sta ik op het punt mijn 10m kite in te sturen om te landen trekt natuurlijk opeens de wind weer aan. Dus een 180 gemaakt en toch nog 45 min prima kunnen varen. Maar die beloofde 30 knopen heeft Egmond aan Zee in ieder geval nooit bereikt. Hier de daily van zondag!
|
|
|
|
ErikFanatic
|
Misschien had je net de pech dat juist die ene spong niet gemeten is.. zoals de kitehigh test uitwees is er een percentage die helemaal niet wordt gemeten (helaas).
Volgens mij is WOO bezig om de mogelijkheid van beeld en sprongdate met elkaar te synchroniseren. Ik ben benieuwd...
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Klopt heb ruim 2 uur gekite en op sessie stond 1 uur en 12 min en dat is best vaak zo
|
|
|
ErikFanatic
|
Hier de daily van maandag. Ik ben blij dat ik gegaan ben nl. overgrote deel heerlijk in de zon kunnen varen @ Egmond. Tijdens een binnenkomend kou front trok de wind heerlijk aan
|
|
|
|
|
HuibN
|
Staat / stond ook niet meer in de kolom laatste reacties. Terwijl het toch wel heel bijzonder is.
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Lekker was net te laat op ijmuiden wind was nog 28 knopen max . Toch een mooie sessie tussen de grote golven
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Een mooie golf zonder rommel in de aanloop zodat je er echt full-speed op af kunt zetten geeft je met gemak meerdere meters extra hoogte.
|
|
|
ErikFanatic
|
Hier nog de daily NL van afgelopen vrijdag 29 april 2016, perfect dagje met volop zon en tot 25 knopen!
|
|
|