onderaqua
|
En khuizerzand bij zwembad
|
|
|
KiteHigher
Geen avatar
|
En khuizerzand bij zwembad
Dank! (ik neem aan dat die voor mij bedoeld was )
|
|
|
Langbeest
|
Morgen weer het vliegtuig in.....helaas geen top sessie voor mij
|
|
|
Giertje
|
Hoi Erik, ik ben er rond 11.15 we komen elkaar wel tegen denk ik.
|
|
|
the littleman
|
Enkhuizen is bij sprookjeswonderland.
|
|
|
KiteHigher
Geen avatar
|
Enkhuizen is bij sprookjeswonderland.
Dacht eerst dat het een grap was, maar het bestaat echt
|
|
|
DM2008
|
Muiderberg ziet er al goed uit met 21-26 Oost, wie gaat??
|
|
|
GetHigh
|
Twijfel nog tussen Edam en muiderberg muiderberg is om de hoek maar twijfel of dat daar mensen aan het kiten zijn. Edam zijn zeker mensen....
|
|
|
prokiter
|
Zal er morgen nog wat over zijn? Als ik de voorspellingen zo zie twijfel ik of ik daar een eind voor moet gaan rijden
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Twijfel nog tussen Edam en muiderberg muiderberg is om de hoek maar twijfel of dat daar mensen aan het kiten zijn. Edam zijn zeker mensen.... ik ook ...muiderberg 10 minuten rijden....ga om uur of 15 toch maar even heen...
|
|
|
GetHigh
|
Muiderberg 7 man op het water met 11 of 12m. Wel mooi vlak water..
|
|
|
|
Erik_v_R
|
Weinig bekende badgastuh en ietwat frisjes maar heerlijk gevaren met de 9m op Enkhuizen.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Was zeker lekker op Enkhuizen ..en achter in het kommetje mooi vlak water . Wind was goed ...maar had verwacht dat het wat harder zou zijn ,nu goed gepowerd met mijn 9 mtr gevaren...maar net te weinig om echt hoog te gaan..
|
|
|
Giertje
|
Wat kan het leven toch mooi zijn. Top gevaren op Enkhuizen met de 9 lekker strak windje en niet koud, morgen weer zo dag ik denk dat ik naar Edam ga
|
|
|
|
Huik
Geen avatar
|
Ik heb ook genoten Richard. Leuk je ontmoet te hebben! Morgen ben ik om 9.30 uur in Medemblik voor hoop ik wederom een topsessie.
Groet Jeroen Huik
|
|
|
bredo
|
he gier, ik ga morgen ook naar edam...kom loop van de ochtend daar aanwaaien...
|
|
|
joosie
|
Was ff lekker bij Medemblikkie eind van de middag tot de zon onder ging Voor de dijk in het vlakke deel vlogen de loop-kings weer hoog en ver Ben benieuwd naar de Woo hoogte records
|
|
|
Tim_GTS5
|
Top windje stoten rond de 30kn, 11,4m stond op de Woo
|
|
|
HarryM
|
Ik vertrek zo naar Medemblik, hij blijft pal oost zie ik. Muts op.... Wie gaat er mee?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Weer even een strapless sessie geboekt op Enhuizen En nog even een trapeze en monoshorty gescoord bij VDB
|
|
|
|
|