Volgens mij zit er in de Xensr ook een druk/barometer.
Ik hoop dat Gilion het lukt om een officieel record te maken, waarbij er geen discussie mogelijk is.
Dat gun ik hem van harte.
Dat hij hem claimt snap ik, zou ik ook doen waarschijnlijk.
Daarnaast heb je bij zo'n tv crew niet de mogelijkheid om een week te wachten tot het geverifieerd is ofzo.
Overigens zijn die beelden niet heel goed voor een camera ploeg, maar die hebben dan ook duidelijk niet echt het materiaal gebruikt voor dit soort omstandigheden. 200mm lens is in dit geval niet voldoende. Een simpele filmcrew van een keine zender/studio heeft niet altijd goede materialen voor alle type opnamen helaas. En aangezien dit op een soort KPN eigen zender is verwacht ik er niet veel van, zeker na het zien van deze beelden. Ze zullen vooral op binnen filmen gericht zijn.
Het is inderdaad jammer dat de bekende namen wel op hun blauwe ogen geloofd worden, en Gilion overal op wordt aangesproken.
Hij verwoord zich misschien niet altijd even tactisch, En zullen de meeste pro's daarin wel training gehad hebben hoe je het beste naar de buitenwereld reageert..
Er zit een heel team achter die gasten, en dat helpt natuurlijk wel. Goed kiten en dingen goed verwoorden en naar buiten brengen zijn 2 verschillende talenten.
Gilion we wachten gewoon af tot de volgende storm. Nu weet je wat er nodig is voor een officieel record.
Aldoende leert men, en als jij het met goede data over kan doen hebben wij niets meer te zeggen natuurlijk. Ik gun het je van harte.
Daarna doortrainen naar megaloops met handlepasses misschien? Dan zien we je vast nog eens op KOTA.
Hoog springen doe je al, dat is wel bewezen